بازار کار معماری در آلمان

بازار کار معماری در آلمان

آلمان فرصت های شغلی فراوانی برای فارغ التحصیلان جهت بازار کار معماری در آلمان و ساخت و ساز ارائه می دهد. این کشور بزرگترین اقتصاد در اروپا و یکی از بزرگترین اقتصادها در جهان است. با توجه به تاریخ خاص این کشور، اقتصاد آن وابسته به صادرات است. با توجه به تحولات تاریخی، برنامه های اقتصادی و اجتماعی، قوانین بازار کار به گونه ای تنظیم شده است که به نفع کارکنان باشد.

شرایط و بازار کار معماری در آلمان

پایتخت آلمان یعنی برلین بزرگترین شهر آلمان است و به عنوان مرکز قدرت سیاسی آن عمل می کند، یک مرکز اقتصادی قوی در کشور به شمار می رود. انواع مختلفی از مشاغل برای فارغ التحصیلان در معماری و ساخت و ساز در شهرهایی مانند هامبورگ، مونیخ، کلن یا فرانکفورت وجود دارد. بازار کار در آلمان یک نمونه اصلی از یک ساختار متمرکز برای تقاضا و عرضه نیروی کار است. معماری کلی بازار کار در آلمان با توجه به عرضه نیروی کار در سراسر اروپا، به شدت به ویژگی های خاصی متکی است، که بیشتر آن ها در نتیجه تکامل بازار کار در طول 250 سال گذشته است.

کار در آلمان

اکثریت قواعد و مقررات به عنوان زمینه قانونی برای بسیاری از مشاغل آبی و سفید در آلمان کار می کنند. این جایی است که اتحادیه های قدرتمند سنتی قدرت نفوذ زیادی را در بازار کار در مقوله هایی مانند دستمزد، زمان کار و شرایط کار عمومی اعمال می کنند. برای خارجی ها، قدرت اتحادیه های کارگری در آلمان گاهی ممکن است غافلگیر کننده و در بعضی موارد حتی به خیرخواهی عمومی اقتصاد لطمه بزند. یکی دیگر از تاثیرات عمده در بازار کار آلمان و در عین حال یک عامل عظیم مثبت، ساختار آموزش و پرورش است که به دنبال سیستم آموزش سنتی است.

کار در آلمان

اقتصاد آلمان

آلمان جایی است که به اصطلاح “سیستم دوگانه” به کار می رود. اقتصاد آلمان یکی از اولین کشورهایی بود که این سیستم را معرفی کرد و توانست از این سیستم آموزشی به نفع خود استفاده کند. از آن زمان تا کنون چندین بار از اقتصاد دانان این کشور خواسته شده تا دانش و تجربه خود را در این زمینه با کشورهای دیگر به اشتراک بگذارد. کارکنانی که کار خود را از دست می دهند می توانند حقوق یک ساله را تا 70٪ از آخرین دستمزد خود به دست بیاورند، به این ترتیب به آن ها فرصت و زمان کافی برای جستجوی شغل جدید در زمان مناسب و توانایی برای حفظ موقعیت اجتماعی که قبلا به دست آورده اید، دارید.

مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) شما عزیزان را از بهترین سرمایه گذاری در آلمان آشنا می کنند، با ما در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده