اجازه کار در روسیه

اجازه کار در روسیه

ویزای جهت اجازه کار در روسیه محدودیتی ندارد. با ویزای کار یک شهروند خارجی تنها می تواند در روسیه ظرف 3 ماه پس از هر 6 ماه، اقامت کند. کار منظم یک رویه یک ساله دارد، در حالی که ویزای حرفه ای برای متخصصان خارجی ممکن است تا 3 سال معتبر باشد. تعداد ورودی ها و خروجی ها برای دارنده یک ویزای کار برای تمام دوره اعتبار آن محدود نشده است.

دریافت اجازه کار در روسیه

روند تهیه اسناد و درخواست ویزای کار در روسیه نیاز به زمان و تلاش زیادی دارد. موسسه (توسعه گران مهر) در تهیه اسناد مورد نیاز برای اخذ ویزای کاری کمک می کند. ما همچنین به نحوه ارائه مدارک و اسناد شما را کمک می کنیم. بدون خروج از کشور، گسترش و تجدید ویزای کاری امکان پذیر است. برای دریافت یک دعوتنامه لازم برای کسب ویزای کار، شما به مدارک زیر نیاز دارید:

  • کپی پاسپورت شهروند خارجی با یک ترجمه روسی که توسط یک دفتر اسناد رسمی تایید شده است.
  • کپی دیپلم، صدور گواهینامه شهروند خارجی (با یک ترجمه روسی که توسط یک دفتر اسناد رسمی تایید شده است)
  • دو عکس 3 × 4 سانتیمتر
  • فرم درخواست تکمیل شده
  • دعوت نامه ویزای کار
  • بیمه درمانی

ویزای کار روسیه

کارفرمایان جهت ویزای کار، باید برای جذب و اعزام نیروی کار به روسیه که مستقیما در یک کشور خارجی هستند سهم بگیرند. برای انجام این کار، کارفرما باید اطلاعات شرکت را به اداره استخدامی کشور ارسال کند و در زمان مناسب به FMS درخواست اجازه برای جذب متخصصان خارجی بدهد.

ویزای کار روسیه

کارفرما باید برای ثبت نام مجوز کار فردی برای یک مهاجر خارجی خاص، به سازمان دولتی مجاز درخواست دهد. پس از آن، کارفرما باید اسناد مورد نیاز را برای درخواست یک دعوتنامه برای حمایت از ویزای کار ارائه دهد. دعوت نامه و اجازه کار باید از طریق پست به کارگر خارجی ارسال شود. فرد خارجی نیز می تواند یک ویزای کار برای اعضای خانواده اش را ترتیب دهد.

شرایط کار در روسیه برای ایرانیان را می توانید از مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) بخواهید، آنها شما را بهه صورت کامل راهنمایی خواهند کرد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده