بخش اول آمادگی آزمون IMAT مهارت های فکری را ارزیابی می کند که در صورتی که دانشجویان قصد موفقیت در یک دوره تحصیلی در بالاترین سطح را داشته باشند باید آن ها را دارا باشند. از این رو هدف دوره آماده سازی برای IMAT ممکن ساختن تمرین دانشجو در یک سری از پرسش ها با تمرکز بر نحوه حل مسائل نوین، بررسی مباحثه ها به منظور رسیدن به یک نتیجه گیری، یا ارتقاء یا تعیین یک نقطه خاص از دیدگاه است. موسسه توسعه گران مهر دوره های ویژه آمادگی آزمون IMAT را برای متقاضیان به صورت حرفه ای برگزار می کند.

به ویژه، تفکر الزامی با خلاصه سازی و نتیجه گیری، تعیین فرضیه ها، ارزیابی تأثیر مدرک اضافی و تعیین اشتباهات استدلالی سر و کار دارد.  این زمینه مطالعه شامل استدلال پردازی با استفاده از زبان نوشتاری روزانه است.

آمادگی آزمون IMAT

مراحل آمادگی آزمون IMAT

همچون حوزه حل مسئله، دانشجویان با پرسش های مرتبط با مهارت های عددی و فضایی تمرین خواهند کرد. تمرین ها از سه نوع خواهند بود: بخش مرتبط، که کار آن انتخاب تنها اطلاعاتی است که برای کشف راه حل، و روندهایی ضروریست، که شامل کشف شیوه هایی است که شما ممکن است برای ایجاد یک راه حل از آن ها استفاده کنید، و در نهایت تعیین تشابه، در جایی که لازم است اطلاعات مشابه که به شیوه متفاوت ارائه شده اند، تعیین شوند.

بخش علمی آزمون IMAT

بخش علمی محور بر آن دسته از پرسش هایی متمرکز هستند که بیولوژی، شیمی، فیزیک، ریاضیات را شامل می شوند. دانشجویان هم با نظریه و هم با تمرین، همچون در بخش ۱ بواسطه تمرین با پرسش های چند گزینه ای سر و کار خواهند داشت.

بخش های اصلی آزمون علمی IMAT

حوزه های اصلی بیولوژی بدین ترتیب خواهند بود: شیمی مواد زنده، سلول و بنیان زندگی، بیوانرژتیک، تولید مثل و وراثت، وراثت و محیط، آناتومی و فیزیولوژی حیوانات و انسان ها.

شیمی شامل این موارد خواهد بود: ترکیب ماده، ساختار اتم، جدول دوره ای عناصر، اتصال شیمیایی، بنیان های شیمی غیر آلی، واکنش های شیمیایی و استکیومتری، راه حل ها، اکسیداسیون و فرسایش، اسیدها و بازها، بنیان های شیمی آلی.

فیزیک شامل این موارد خواهد بود: اندازه گیری ها، سینماتیک، دینامیک، مکانیک های سیالات، ترمودینامیک، الکترواستاتیک و الکترودینامیک. و در نهایت برای ریاضیات: جبر، دسته های عددی، توابع، هندسه، احتمالات و آمار.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده