آمادگی آزمون DELE اسپانیا

آمادگی آزمون DELE اسپانیا

دوره آمادگی آزمون DELE اسپانیا آمادگی سریع و مؤثری را برای امتحانات A1، A2، B1، B2، C1 و C2 ارائه می دهد. DELE مخفف ” Diploma de Español como Lengua Extranjer” یا “اسپانیایی به عنوان دیپلم زبان خارجی” است.

اهمیت آمادگی آزمون DELE اسپانیا

این تنها گواهی به رسمیت شناخته شده توسط وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ و ورزش برای افرادی که زبان مادری شان اسپانیایی نیست، هست. این مدرک برای کسانی که می خواهند در دانشگاه اسپانیایی تحصیل یا کار کنند و یا در کشوری اسپانیایی زبان کار کنند، ارزش بین المللی زیادی دارد. به کسانی که قصد ادامه تحصیل طولانی مدت را دارند توصیه می کنیم که پس از آمادگی آزمون DELE اسپانیا در آزمون DELE شرکت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در اسپانیا با مشاوران موسسه حقوقی توسعه گران مهر تماس حاصل فرمایید.

آزمون DELE اسپانیا

سطوح  آزمون DELE

  • دیپلم اسپانیایی سطح A1: این گواهینامه تأیید می کند که دانش آموز می تواند با یک زبان مبتدی برای برقراری ارتباط در شرایط اضطراری یا روزمره تعامل کند.
  • دیپلم اسپانیایی سطح A2: این گواهینامه تأیید می کند که داوطلب می تواند جملات اصطلاحات متداول روزانه ی مربوط به موضوعات خاص مرتبط (مانند اطلاعات اولیه درباره ی یک نفر و خانوده ی یک فرد، خرید، مکان های مورد علاقه، اشتغال و…) را بفهمد.
  • دیپلم اسپانیایی سطح B1: این گواهینامه نشان دهنده توانایی کافی زبانی برای درک و پاسخ مناسب در اکثر شرایط روزمره طبیعی و برای ابراز تمایلات و نیازها به صورت اساسی است. (برای شرکت در این آزمون شما حداقل به سطح B1 اسپانیایی دارید).
  • دیپلم اسپانیایی سطح B2: این گواهینامه توانایی زبانشناختی کافی را برای پیش رفتن در شرایط روزانه ی معمولی از طریق شیوه ی ارتباطی معمولی، که نیازی به استفاده تخصصی از زبان ندارند، تأیید می کند. (برای شرکت در این آزمون حداقل به سطح B2 اسپانیایی نیاز دارید).
  • دیپلم اسپانیایی سطح C1: این گواهینامه تضمین می کند که دانش آموز به طور قابل توجهی در زبان پیشرفت می کند و سطح پیشرفته تری از زبان اسپانیایی را دارد. (برای شرکت در این آزمون باید حداقل سطح C1 را داشته باشید).
  • دیپلم اسپانیایی سطح C2: این گواهینامه صلاحیت زبانی لازم را برای ادغام در شرایطی که نیاز به سطح پیشرفته از زبان و دانش درباره ی آداب و رسوم فرهنگی آن را دارد، تضمین می کند. (برای شرکت در این آزمون حداقل به سطح C2 اسپانیایی نیاز دارید).

جهت اطلاع از شرایط مهاجرت به اسپانیا میتوانید با مشاوران موسسه حوقی توسعه گران مهر تماس بگیرید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده