[vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]یکی از راه های اخذ اقامت در این کشور، مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری است. کانادا از جمله کشورهای ثروتمند جهان به حساب می آید و دارای اقتصادی پویا است و شریک بزرگ اقتصادی این کشور، ایالت متحده امریکا می باشد. به طور کلی سرمایه گذاری در کشور کانادا از راه های مختلفی همچون خرید ملک، کارآفرینی، ثبت شرکت و خرید اوراق قرضه میسر است. از لحاظ حجم تولید ناخالص داخلی و صادرات، کشور کانادا جز 10 کشور برتر جهان قرار دارد. این امر به دلیل داشتن کشور بسیار غنی از منابع طبیعی، داشتن نیروی کار فوق العاده ماهر و یک دولت با ثبات است. کانادا در جستجوی تازه واردانی است که تجربه کارآفرینی را برای شروع، مدیریت یا خرید یک تجارت در این کشور دارند.در این مقاله که به کوشش موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی تهیه و تنظیم شده است ، موارد زیر شرح داده خواهند شد :

برنامه ویزای سرمایه گذاری کانادا از نوع Startup

برنامه ویزا Startup یک گزینه کلی برای ویزای سرمایه گذاری و مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری  است که به متقاضیان امکان مهاجرت به کانادا را با شروع یک تجارت در هر نقطه از کشور می دهد. برای موفقیت در این برنامه، متقاضیان و شغل آن ها باید مجموعه ای از الزامات را برآورده کند. به طور کلی، تجارت آن ها باید نوآورانه باشد، برای کانادایی ها شغل ایجاد کرده و قادر به رقابت بین المللی باشد. در حالی که منتظر تأیید درخواست خود هستند ، می توانند اجازه کار موقت در کانادا را بگیرند.

برنامه ویزای سرمایه گذاری کانادا از نوع Startup
برنامه ویزای سرمایه گذاری کانادا از نوع Startup

الزامات ویزای Startup :

                                                الزامات :
نیازمندی های کسب و کارهنگامی که یک سازمان مشخص به تجارت متقاضی متعهد می شود

کلیه متقاضیان (حداکثر پنج نفر می توانند به عنوان مالک درخواست کنند) باید حداقل 10 درصد از حق رای همراه با سهام شرکت را داشته باشند. و

آن ها به همراه سازمان تعیین شده باید بیش از 50 درصد از حق رای و سهام شرکت را داشته باشند.

پس از دریافت اقامت دائم، باید اطمینان حاصل کنند که :

متقاضی هنگام زندگی در کانادا نقش موثری در مدیریت مداوم شغل خود دارد.

قسمت اصلی تجارت متقاضی در کانادا صورت بگیرد.

کسب و کار در کانادا ثبت شده باشد

 

نامه پشتیبانی

متقاضی باید یک نامه حمایت از یک سازمان تعیین شده دریافت کند که ثابت کند آن ها مایل به سرمایه گذاری هستند و از ویزای start-up او حمایت می کنند . این سازمان ها شامل می شوند :

شرکت های سرمایه گذاری

ارائه دهندگان تسهیلات برای رشد کسب و کارهای نوپا

الزامات زبانمتقاضی باید حداقل از معیار زبان کانادایی سطح پنج در صحبت کردن، خواندن، گوش دادن و نوشتن به زبان انگلیسی یا فرانسوی را کسب کند
 

پول کافی

از آن جا که دولت کانادا از این ویزای سرمایه گذاری پشتیبانی مالی نمی کند، متقاضی باید بتواند ثابت کند که پول کافی برای زندگی خود و خانواده در کانادا را دارد

مزایای ویزای استارت آپ :

از جمله مزایای این نوع ویزای سرمایه گذاری کانادا می توان به امکان گسترش کسب و کار در امریکای شمالی، اروپا و سایر نقاط جهان اشاره کرد. همچنین سازمان هایی که از طرف دولت کانادا مشخص شده اند آموزش های لازم، بازاریابی و جذب نیروی کار را برای کسب و کار فراهم می کنند.

کارشناسان موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی آماده پاسخگویی به سوالات شما در رابطه با ویزای سرمایه گذاری کانادا می باشند.

گزینه های ویزای کارآفرینی و سرمایه گذاری برنامه استانی

برنامه نامزدهای استانی (PNP) به هر استان و قلمرو کانادا این قدرت را می دهد که در صورت داشتن مهارت و تجربه مناسب، از متقاضیان دعوت کنند که به این کشور آمده و در آن جا زندگی کنند. اکثر PNP ها حداقل یک دسته ویزای کارآفرینی یا سرمایه گذاری دارند که به افرادی که مایل به گسترش یا شروع کار در کانادا هستند اختصاص داده شده است.

برنامه سرمایه گذاری استان آلبرتا :

آلبرتا مکانی عالی برای شروع یک تجارت است. اگر چه در آلبرتا جایی مناسب برای سرمایه گذاری است، اما این استان دومین تولیدکننده بزرگ کشاورزی در کانادا است و مناظر متنوع آن باعث شده است این سرزمین برای تولید محصولات زراعی، تولید دام و موارد دیگر بسیار مناسب باشد. در حال حاضر، تنها یک گزینه سرمایه گذاری ویزا در آلبرتا وجود دارد و آن برنامه کشاورزان خود اشتغال آلبرتا (Alberta the Self Employed Farmer Stream) می باشد. در این برنامه :

برنامه سرمایه گذاری استان آلبرتا
برنامه سرمایه گذاری استان آلبرتا
مهارت های کشاورزیکشاورزان باید بتوانند ثابت کنند که از مهارت های مدیریت مزرعه برخوردار هستند :

اسناد مالی مربوط به فعالیت تجاری در مزرعه

اسناد و مدارک اثبات تجربه کاری، آموزش و تحصیلات

یک برنامه تجاری دقیق

شواهدی مبنی بر سرمایه گذاری یک موسسه مالی کانادا در برنامه تجاری متقاضی

           الزامات مالیمتقاضیان باید بتوانند حداقل 500،000 دلار کانادا را در تولید کشاورزی اولیه در استان سرمایه گذاری کنند
 

الزامات سرمایه گذاری

متقاضیان باید یک برنامه کاری دقیق ارائه دهند که برنامه های سرمایه گذاری آن ها را برجسته کند. برنامه های کسب و کار که گمان می رود بهترین شانس برای رشد اهداف غذایی کشاورزی آلبرتا را دارند، ابتدا در نظر گرفته می شود.

برنامه سرمایه گذاری استان بریتیش کلمبیا :

بریتیش کلمبیا یکی از انعطاف پذیرترین، متنوع ترین و رقابتی ترین اقتصادهای کانادا را دارد و آن را به عنوان مقصد اصلی برای تجارت جدید تبدیل می کند. پایتخت این استان، ونکوور به راحتی برای کمک به مسیرهای تجارت جهانی از جمله ایالات متحده، آسیا و مکزیک واقع شده است. مشاغل نیز به شدت توسط دولت حمایت می شوند، و شروع کار را آسان تر و ارزان تر می کنند. بریتیش کلمبیا در حال حاضر دو گزینه ویزا سرمایه گذاری یعنی، نامزد استانی مهاجرین کارآفرین استانی و برنامه پایلوت منطقه ای را دارد.

نامزد استانی مهاجرین کارآفرین استانی :

نیازهای شخصیمتقاضیان باید :

حداقل ارزش خالص 600،000 دلار کانادا را داشته باشند.

تجربه کسب و کار یا مدیریت خود را نشان دهند

شرایط مهاجرت به کانادا را رعایت کنند

نیازمندی های کسب و کارمتقاضیان باید :

یک کسب و کار واجد شرایط جدید را آغاز کنند یا شغلی را که از قبل وجود داشته را بهبود بخشند

حداقل 200،000 دلار کانادا برای سرمایه گذاری بپردازند. و

شغلی را شروع کنند که حداقل یک شغل تمام وقت برای یک مقیم دائم یا شهروند کانادا ایجاد کند

برنامه پایلوت منطقه ای :

متقاضیان باید :

هر گونه سوال در رابطه با ویزای سرمایه گذاری در کانادا را با کارشناسان موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی در میان بگذارید.

برنامه سرمایه گذاری استان مانیتوبا :

اشخاصی که به دنبال شروع کار خود در مجامع کوچک تر هستند، این استان برای آن ها مناسب است. مانیتوبا سرزمینی با زیبایی طبیعی است که مملو از شهرهای امن، تمیز و دوستانه است. پایتخت، وینیپگ به دلیل اقتصاد قوی خود، و هزینه پایین زندگی و فرصت هایی برای مشاغل با کیفیت در سراسر جهان شناخته شده است . هزینه زندگی در مانیتوبا به حدی است که 76 درصد از مهاجران در پنج سال اول زندگی در استان صاحب خانه می شوند. این مطمئناً یکی از دلایل بسیاری است که چرا 95 درصد از آن ها پس از مهاجرت به کانادا به طور دائم در مانیتوبا ساکن می شوند. در حال حاضر دو مسیر ویزای سرمایه گذاری، مسیر کارآفرینی و مسیر سرمایه گذاری کشاورزی برای این استان فعال است.

برنامه سرمایه گذاری استان مانیتوبا
برنامه سرمایه گذاری استان مانیتوبا

برنامه سرمایه گذاری استان نیوبرانزویک :

نیوبرانزویک برخی از بهترین فرصت های تجاری در تمام کانادا را دارد. یک نیروی کار ماهر در انتظار کسب و کار متقاضیان در نیوبرانزویک است. این استان بالاترین میزان فارغ التحصیلی و سریع ترین اینترنت در کشور را دارد که آن را به نقطه ای مهم برای بهره وری تبدیل می کند. به همین دلیل، مشاغل جدید در این استان به دلیل کمترین هزینه عملیاتی در کانادا و ایالات متحده آمریکا شکوفا می شوند، به همین دلیل و بسیاری دیگر، پایتخت نیوبرانزویک، فردریکتون، در سال 2016 موفق به کسب جوایز استارتاپی سال شد. برای شروع کار در نیوبرانزویک، باید شرایط کارآفرینی در کانادا یا جریان کارآفرینی پس از فارغ التحصیلی را رعایت کرد.

برنامه سرمایه گذاری استان سرزمین های شمال غربی :

آیا می دانید سرزمین های شمال غربی سومین تولید کننده الماس در جهان است؟ شمال کانادا این سرزمین پر از راز به دلیل دیدن شفق های بورایی مشهور است. این قلمرو نه تنها طبیعت حیرت انگیزی دارد بلکه یک مکان اصلی برای تجارت است. در چند سال گذشته شاهد رشد و موفقیت در بخش های کشاورزی ، شیلات و تولید و با کمترین نرخ مالیات مشاغل و سریع ترین رشد تولید ناخالص داخلی در کانادا هستیم. سرزمین های شمال غربی محل استقرار نیروی کار مشتاق و آموزش دیده است، در واقع، دارای پایین ترین نرخ بیکاری در کل کانادا است. دولت در این جا اهمیت سرمایه گذاری در تجارت را تشخیص می دهد و از آن زمان چندین برنامه تشویقی برای تجارت و سرمایه گذاری ایجاد کرده است.

برنامه سرمایه گذاری استان نیوفاندلند و لابرادور :

شرکت های کوچک اقتصاد نیوفاند لند و لابرادور را اداره می کنند، در حقیقت، 40 درصد از کل جمعیت توسط این مشاغل مشغول به کار می باشند. علی رغم راه اندازی های فراوان در استان، پتانسیل منطقه برای تجارت هنوز هم تا حد زیادی فاقد استفاده است. نیوفاندلند و لابرادور در حال توسعه صنایع فناوری هستند و چشم انداز خود را به فرصت های ماجراجویی و اکوتوریسم می سپارد. با توجه به این که استان به تأمین مواد غذایی نیاز دارد ، فضای زیادی برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی وجود دارد. در حال حاضر دو گزینه ویزای جدید سرمایه گذاری و کارآفرینی در دسترس کسانی است که امیدوارند کار خود را در نیوفاند لند و لابرادور آغاز کنند : برنامه کارآفرینان بین المللی و برنامه کارآفرینان فارغ التحصیل خارجی.

برنامه سرمایه گذاری استان نیوفاندلند و لابرادور
برنامه سرمایه گذاری استان نیوفاندلند و لابرادور

برنامه سرمایه گذاری استان ساسکاچوان :

این استان به لطف زیر ساخت های حمل و نقل جاده ای، ریلی و هوایی محکم، از لحاظ تولید و توزیع کاملاً مناسب است. با کمترین مالیات استانی در کانادا و ذخایر زیاد منابع در بخش های جنگلداری، معدن، کشاورزی و انرژی، کسب و کار متقاضیان از هزینه های عملیاتی کمتری برخوردار خواهد شد . این استان سومین درصد کارگران جوان را در کانادا دارد. بر خلاف استان های دیگر که از نیروی کار پیری رنج می برند.کارآفرینان ساسکاچوان باید :

برنامه سرمایه گذاری استان ساسکاچوان
برنامه سرمایه گذاری استان ساسکاچوان

برنامه سرمایه گذاری استان جزیره پرنس ادوارد :

از سپتامبر سال 2018 جزیره پرنس ادوارد یک مسیر کارآفرینی را از طریق برنامه استانی نامزد جریان کار مجوز کار (Work Permit Stream ) انجام می دهد. جریان اجازه کار برای افرادی است که علاقه دارند قبل از دریافت نامزدی برای اقامت دائم، حداقل یک سال مجوز کار داشته باشند. متقاضیان باید حداقل دارایی خالص شخصی 600،000 دلار کانادا را داشته باشند، حداقل 150،000 دلار کانادا را سرمایه کنند . مهارت های مدیریتی، سابقه اشتغال در گذشته یا تجربه مالکیت مشاغل و همچنین حداقل معیارهای زبان و آموزش نیز مورد نیاز است.

برنامه سرمایه گذاری استان جزیره پرنس ادوارد
برنامه سرمایه گذاری استان جزیره پرنس ادوارد

برنامه سرمایه گذاری استان انتاریو :

طبق برنامه کارآفرینی مهاجران در انتاریو، اتباع خارجی ممکن است یک کسب و کار را در استان راه اندازی یا خریداری کنند تا پس از برقراری موفقیت در کارشان، برای اقامت دائم متقاضی شوند. آن ها باید حداقل در سه سال گذشته به عنوان صاحب مشاغل یا مدیر ارشد تجربه داشته باشند. سرمایه گذاری لازم باید حداقل یک میلیون دلار کانادا در منطقه بزرگ تورنتو و 500،000 دلار و 33.3 درصد مالکیت خارج از متطقه تورنتو یا در بخش/ ICT ارتباطات دیجیتال 500،000 دلار کانادا و 33.3 درصد مالکیت تجارت باشد.

ویزای برنامه سرمایه گذاری کبک (QUEBEC IMMIGRANT INVESTOR VISA PROGRAMME)

از سال 2017 هیچ برنامه مهاجرتی سرمایه گذاری در سطح فدرال در کانادا وجود ندارد. گزینه هایی در سطح استان وجود دارد. محبوب ترین این برنامه، برنامه سرمایه گذاری مهاجران در کبک (QIIP) است. متقاضیان باید دارایی خالص دو میلیون دلار کانادا را داشته باشند، و موافقت کنند که برای مدت پنج سال 120،000 دلار کانادا را سرمایه گذاری کنند، قصد اقامت در کبک را نشان دهند و حداقل پنج سال مدیریت در یک شرکت را داشته باشند و دارای حداقل دو کارمند تمام وقت باشند. برنامه سرمایه گذاری کبک، سالانه 1900 متقاضی را می پذیرد . بیش از 1330 متقاضی از هر کشور واحد پذیرفته نخواهند شد. تکمیل درخواست یک روند طولانی است و فقط درخواست های تکمیل شده در نظر گرفته می شوند.به داوطلبان برنامه سرمایه گذاری کبک، براساس شش عامل تحت شبکه انتخاب کلاس اقتصادی کبک، برای این برنامه امتیاز داده می شود. حداقل نمره قبولی 40 امتیاز لازم است و 25 امتیاز برای تجربه مدیریت و سرمایه گذاری مالی در نظر گرفته می شود. متقاضیان برنامه سرمایه گذاری کبک بر اساس عواملی ارزیابی می شوند که شامل سطح تحصیلات / زمینه های آموزش، تجربه در مدیریت، سن، مهارت زبان در فرانسوی یا انگلیسی، اقامت و خانواده در کبک و توافق نامه سرمایه گذاری است. حداکثر امتیاز در دسترس 94 امتیاز برای متقاضیان دارای همسر یا بدون همسر یا شریک حقوقی است. داوطلبانی که حداقل تجربه لازم را برای مدیریت و سرمایه گذاری مالی را برآورده می کنند، فقط برای کسب نمره قبولی 40 به پنج امتیاز اضافی نیاز دارند. در صورتی که متقاضیان تنها یکی از الزامات زیر را برآورده کنند، این امتیاز قابل تحقق است :

متقاضیان برنامه سرمایه گذاری کبک ممکن است پس از بررسی درخواست، برای مصاحبه انتخاب شوند.

الزامات اخذ ویزای سرمایه گذاری کبک

انتظار می رود تمام متقاضیان سرمایه گذاری در کبک حداقل شرایط زیر را رعایت کنند :

                        معیارها                      نیازمندی ها
حداقل ارزش خالص دارایی هاحداقل ارزش خالص دارایی ها 2،000،000 دلار کانادا باشد که به روش قانونی به دست آمده ، به تنهایی یا با کمک همسر یا شریک قانونی در صورت همراهی با متقاضی. دارایی هایی مانند ملک، حساب های بانکی، صندوق های بازنشستگی، و سهام ممکن است در آن گنجانده شود.
تجربه کسب و کار یا مدیریتداشتن حداقل دو سال سابقه مدیریت در طول پنج سال قبل از درخواست متقاضی. این تجربه باید در یک شرکت خاص (کشاورزی، تجاری، صنعتی)، یا در یک دولت یا سازمان بین المللی و در موقعیتی تعریف شده و به صورت تمام وقت باشد. شرکت لزوماً نباید سودآور باشد.

داوطلب مادامی که بتواند تجربه پنج ساله مدیریت را نشان دهد می تواند در زمان ارائه درخواست بازنشسته شود. متقاضی باید بتواند برنامه ریزی ، نظارت و کنترل مالی را نشان دهد. تجربه ای که در زمینه کارآموزی، آموزش یا فرآیند تخصصی دریافت شده توسط یک مدرک تحصیلی به دست آمده نمی تواند شامل شود.

سرمایه گذاریتوافق برای سرمایه گذاری مبلغ 1200 دلار کانادا و از طریق یک واسطه مالی مصوب (این سرمایه گذاری می تواند از طریق وزارت دارایی تأمین شود).

مزایای برنامه سرمایه گذاری کبک

این برنامه دارای مزایای زیر می باشد :

کارشناسان موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی آماده ارائه خدمات در خصوص اخذ ویزای سرمایه گذاری کشور کانادا می باشند.

تفاوت روش های رایج سرمایه گذاری در کانادا

به طور کلی تفاوت در روش های سرمایه گذاری در اکثر کشورهای دنیا با میزان سرمایه و مدارک مورد نیاز آن ها در ارتباط می باشد. در این قسمت سعی داریم تا به تفاوت های سرمایه گذاری در کشور کانادا بپردازیم .

روش سرمایه گذاریمیزان سرمایه مورد نیازمدرک تحصیلیسیستم امتیاز بندیشرایط سنی
ایالت کبک2 میلیون دلارالزامی نیست      نداردحداکثر 55 سال
کارآفرینیحداقل 100 هزار دلارحداقل کارشناسی      داردحداکثر 55 سال
استارت اپحداقل 30 هزار دلارحداقل کارشناسی      داردحداکثر 55 سال

شرایط اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا

اگر شخصی دارای تجربه یا دارایی با ارزش خالص بالا و به دنبال سرمایه گذاری در یک تجارت در کانادا باشد، برنامه ویزا سرمایه گذاری کانادا ممکن است گزینه مهاجرتی سریعی برای او باشد. برنامه های متعددی برای تشویق اتباع بیگانه برای سرمایه گذاری در کشور کانادا ایجاد شده است. دولت کانادا مهاجرانی را که درخواست ویزا سرمایه گذاری دارند بر این اساس انتخاب می کند :

برای واجد شرایط بودن در برنامه ویزای سرمایه گذاری کانادا ، متقاضی باید :

در بسیاری از این برنامه ها، متقاضیان ابتدا ابراز علاقه (EOI) ارائه می دهند، که در یک سیستم امتیاز ارزیابی می شود. اگر EOI آن ها انتخاب شود، از آن ها دعوت می شود تا اقدام کنند . سرمایه گذاران می توانند از طریق پناهندگان مهاجرت و شهروندی کانادا (IRCC) اقدام کنند. زمان پردازش می تواند متفاوت باشد، اما برای اخذ کارت اقامت دائم حدود دو ماه طول می کشد.

دلایل ریجکتی ویزای سرمایه گذاری کانادا

ریجکت شدن ویزای کانادا در سال 2020 می تواند نا امید کننده باشد زیرا می تواند برنامه های سفر، برنامه های کاری یا حتی یک زندگی جدید را خراب کند. پس از ریجکت شدن ویزای سرمایه گذاری چند قدم وجود دارد که ممکن است بتوان دوباره برای گرفتن ویزای کانادا اقدام کرد. دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است درخواست ویزای سرمایه گذاری کانادا را ریجکت کند. دلایل ریجکتی ویزای سرمایه گذاری کانادا :

اخذ اقامت و تابعیت کانادا از طریق سرمایه گذاری

هنگامی که یک سرمایه گذار مهاجر، ویزای اقامت دائم را تحت برنامه سرمایه گذاری کبک دریافت کند ، وی واجد شرایط زندگی، سرمایه گذاری، کار، رونق و تحصیل در هر نقطه از کانادا و بدون محدودیت می شود، اما هیچ گونه تعهدی برای شروع یا خرید شرکتی برخلاف سایر برنامه های فعال مهاجرت کارآفرینان در استان های دیگر در کانادا ندارد. شخصی که اقامت کانادا از نوع دائم آن را دریافت می کند از تمام حقوقی که به شهروندان کانادایی اعطا می شود، مانند مراقبت های بهداشت جهانی رایگان، آموزش رایگان برای کودکان و دانشگاه (دانشگاه های کانادا از اعتبار بسیار خوبی برخوردار هستند) به استثنای داشتن گذرنامه کانادایی و حق رأی برخوردار است.پس از گذشت تنها سه سال از حضور فیزیکی در کانادا تحت برنامه اقامت کانادا توسط برنامه سرمایه گذاری متقاضی حق درخواست و دریافت تابعیت و پاسپورت کانادا را خواهد داشت . این مرحله به اعضای خانواده بالای 18 سال اجازه می دهد تا به هر کشوری سفر کنند و در هر انتخاباتی که در کانادا و استان محل زندگی وی برگزار می شود رای دهند .

کارشناسان موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی آماده ارائه خدمات در خصوص اخذ ویزای سرمایه گذاری کشور کانادا می باشند.

چرا ویزای سرمایه گذاری کانادا گزینه مناسبی است؟

زیرا کشور کانادا بهترین کشور انگلیسی زبان در جهان است. این کشور بزرگ ترین سرزمین دموکرات و نهمین اقتصاد بزرگ دنیا است. کانادا یکی از آزادترین، امن ترین کشورها در جهان می باشد. کانادا در رتبه اول بهترین و ایمن ترین سیستم بانکی و مالی در بین همه کشورها قرار دارد. بر اساس شاخص توسعه انسانی سازمان ملل متحد ، کانادا یکی از بالاترین کیفیت زندگی در جهان را دارد و دارای دو زبان رسمی انگلیسی و فرانسوی است. کبک استانی فرانسه زبان است، اما در مونترال 53 زبان در خیابان صحبت می شود، کبک پیوند اروپا به آمریکای شمالی است. ونکوور با بالاترین کیفیت زندگی با زوریخ سوئیس گره خورده است و کلیه شهرهای کانادا در جز 25 شهر برتر جهان برای زندگی قرار دارند.

مزایای سرمایه گذاری در کشور کانادا

کشور کانادا جز 10 کشور ثروتمند دنیا به حساب می آید و وجود زیر ساخت های مناسب باعث انجام فعالیت های تجاری کلان در سطح بین المللی و کاهش نرخ تورم در این کشور شده است. از جمله مزایای سرمایه گذاری در این کشور می توان به موارد زیر اشاره کرد :

مزایای سرمایه گذاری در کشور کانادا
مزایای سرمایه گذاری در کشور کانادا

حرف آخر

گزینه ویزای سرمایه گذاری کانادا دسترسی دائمی به مقصد برتر جهان ، امنیت و کیفیت زندگی، بهترین دسترسی به توافق نامه های تجارت آزاد و استقبال از مهاجران را تضمین می کند. از جمله شرایط اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا می توان به دارایی، سوابق مدیریتی، و سرمایه گذاری در کانادا اشاره کرد . از دلایل مهم این نوع ویزا عدم وجود محدودیت سنی و عدم نیاز به مدرک زبان است. اما وجود آن ها می تواند باعث افزایش امتیاز متقاضیان شود.

در نهایت موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی آماده پاسخ گویی تلفنی و حضوری به هموطنان عزیز و انجام کلیه امور مربوط به پذیرش و اخذ ویزا و اقامت می باشد. هموطنان متقاضی اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا ، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صورت حضوری به دفاتر موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی در شهرهای تهران، شیراز ، اصهفان، مشهد و تبریز مراجعه نمایند.

سوالات متداول در رابطه با ویزای سرمایه گذاری کانادا

1- بهترین فرصت های سرمایه گذاری در کشور کانادا کدامند؟

بهترین فرصت های سرمایه گذاری در کشور کانادا کارآفرینی، استارت اپ و سرمایه گذاری در استان کبک است.

2- آیا داشتن مدرک دانشگاهی برای اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا الزامی است؟

خیر . داشتن مدرک دانشگاهی برای اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا الزامی نیست اما داشتن آن می تواند شانس متقاضی را افزایش دهد.

3- آیا وجود مدرک زبان به منظور اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا الزامی است؟

خیر . اما داشتن مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی می تواند امتیاز متقاضی را برای برنامه های سرمایه گذاری استانی افزایش دهد.

4- آیا امکان همراهی خانواده از طریق ویزای سرمایه گذاری کانادا وجود دارد؟

بله . امکان همراهی خانواده از طریق ویزای سرمایه گذاری کانادا وجود دارد .

5- آیا برای سرمایه گذاری در کشور کانادا محدودیت سنی وجود دارد؟

در اکثر برنامه های سرمایه گذاری کانادا محدودیت سن وجود ندارد اما می تواند یک عامل امتیاز آور باشد.

6- آیا داشتن تجربه مدیریت برای اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا الزامی است؟

بله . در اکثر برانامه های سرمایه گذاری متقاضیان باید اثبات کنند که چند سال تجربه مدیریتی داشته اند.

7- مزایای ویزای استارت اپ کانادا چیست؟

از جمله مزایای این نوع ویزای سرمایه گذاری کانادا می توان به امکان گسترش کسب و کار در امریکای شمالی، اروپا و سایر نقاط جهان اشاره کرد.

8- شرایط اخذ ویزای سرمایه گذاری کبک چیست؟

حداقل ارزش خالص دارایی ها، و تجربه کسب و کار یا مدیریت از جمله شرایط اخذ ویزای سرمایه گذاری کبک می باشد .

9- دلایل ریجکتی ویزای سرمایه گذاری کانادا چیست؟

از جمله دلایل ریجکتی ویزای سرمایه گذاری کانادا می توان به عدم ارائه مدارک مناسب و دقیق، عدم اثبات منابع مالی کافی برای تأمین هزینه سفر و اقامت خود در کانادا و … اشاره کرد.

10- آیا امکان اخذ تابعیت کانادا از طریق سرمایه گذاری وجود دارد؟

بله . پس از گذشت تنها سه سال از حضور فیزیکی در کانادا تحت برنامه اقامت کانادا توسط برنامه سرمایه گذاری متقاضی حق درخواست و دریافت تابعیت و پاسپورت کانادا را خواهد داشت.

11- چرا ویزای سرمایه گذاری کانادا گزینه مناسبی برای مهاجرت است؟

زیرا کشور کانادا بهترین کشور انگلیسی زبان در جهان است. این کشور بزرگ ترین سرزمین دموکرات و نهمین اقتصاد بزرگ دنیا است. کانادا یکی از آزادترین، امن ترین کشورها در جهان می باشد. کانادا در رتبه اول بهترین و ایمن ترین سیستم بانکی و مالی در بین همه کشورها قرار دارد.

12- مزایای سرمایه گذاری در کانادا چیست؟

مزایای سرمایه گذاری در کانادا سهولت اخذ اقامت دائم، ثبات اقتصادی، نرخ پایین مالیاتی ، سیستم بانک داری سالم و سایر موارد می باشد.

13- ویزای سرمایه گذاری کبک به چه صورت است؟

متقاضیان باید دارایی خالص دو میلیون دلار کانادا را داشته باشند، و موافقت کنند که برای مدت پنج سال 120،000 دلار کانادا را سرمایه گذاری کنند، قصد اقامت در کبک را نشان دهند و حداقل پنج سال مدیریت در یک شرکت را داشته باشند و دارای حداقل دو کارمند تمام وقت باشند.

14- آیا فرصت سرمایه گذاری در کانادا برای ایرانیان نیز وجود دارد؟

بله . ایرانیان نیز فرصت سرمایه گذاری در کشور کانادا را منوط به رعایت شرایط و الزامات خواهند داشت.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

8 پاسخ

  1. سلام من فوق لیسانس سلولی مولکولی با سابقه ۵سال کار در آزمایشگاه طبی ۲۸ساله و شوهرم لیسانس مکانیک با سابقه کار ۶ساله با CNCو۳۱ساله بدونه بچه و درحال آموزش زبان انگلیسی هستیم !میشه بگید راحت‌ترین راه مهاجرت برای ما چیه ؟

    1. با سلام و عرض ادب
      به شما توصیه می کنیم برای ویزای کاری آلمان و یا گروه درمان کشور سوئد اقدام نمایید. لطفا با کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشید تا اطلاعات دقیق تری را در اختیار شما قرار دهیم.

  2. سلام ممنون از کانال خوبتون
    برای مهاجرت از طریق سرمایه گزاری به کانادا حداقل سرمایه چقدر باید باشد‌؟ و شرایطش چی هست؟

  3. سلام به شما
    همسر من به عمراه پدرشون یک عمده فروشی موادغذایی رو اداره می کنن
    شرکت ثبت شده ای ندارند و پروانه کسب به نام پدرشون هست
    می تونیم از طریق سرمایه گذاری منیتوبا ، کانادا اقدام کنیم؟
    راهی هست که اثبات کنیم مدیر بودند؟
    در ضمن بیمه ایشون هم به عنوان امور رایانه رد میشه

  4. باسلام
    همسر من فوق ليسانس الكترونيك از دانشگاه ازاد معدل 17به بالا و مدت15 سال شاغل در مخابرات و 40ساله و بنده فوق ليسانس مخابرات از دانشگاه شهيد رجايي تهران با معدل 15و15سال دبير و37ساله با يك فرزند 8ساله شما كدام كشور رو براي اخذ ويزاي كار پيشنهاد مي كنيد . و ايا اصلا اين امكان وجود دارد؟
    لطفا راهنمايي نماييد
    با تشكر از شما و سایت خوبتون

    1. با سلام
      با توجه به سن امکان اقدام و موفقیت از طریق کار برای شما ضعیف است. بهتر است از طرقی مثل ثبت شرکت و سرمایه گذاری اقدام فرمایید.

  5. با سلام و تشكر. بنده ٥٠ساله وارشد مديريت و ليسانس شيمي دارم و بازنشسته دبيري هستم
    با سرمايه گذاري ٧٠٠ميليون تومان امكان مهاجرت و كار تضميني در كانادا يا اروپا وجود داره؟

    1. با سلام
      بله برای کشور کانادا با این مبلغ راه هایی برای سرمایه گذاری وجود دارد، در اروپا حداقل سرمایه گذاری در حدود 300.000 یورو است ولی می توانید از طریق روش هایی مثل ثبت شرکت اقدام فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *