برنامه ی مهاجر سرمایه گذار کبک با ویزای سرمایه گذاری کانادا 2017 برای صاحبان تجارت یا مدیران و مسئولان اجرایی استخدام شده، به این افراد فرصت مهاجرت به کانادا و شهروند دائم این کشور شدن را در یک بازه ی زمانی 24 تا 36 ماهه می دهد.

شرایط اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا 2017

از آنجا که در این برنامه هیچ محدودیت سنی یا نیازمندی های تحصیلی و زبانی وجود ندارد، ویزای سرمایه گذار کانادا بسیار محبوب است و تنها برای کسانی ساخته شده که می توانند تصمیمات سریع بگیرند. تنها 570 درخواست در سال پذیرفته می شوند و همه ی درخواست ها باید پیش از ژوئن 2017 (زمانی که برنامه دوباره شروع می شود)، فرستاده شده باشند.

شرایط سرمایه گذاری در کانادا

برای پذیرفته شدن به عنوان یک مهاجر سرمایه گذار در برنامه ی تابعیت و اقامت کانادا و کسب ویزای سرمایه گذاری کانادا در سال 2017، شما باید تمام شرایط زیر را داشته باشید:

  • متقاضی ویزای مهاجر سرمایه گذار (و همسر او) باید حداقل 1600000 دلار کانادا سرمایه شخصی در شبکه داشته باشد.
  • متقاضی ویزای مهاجر سرمایه گذار باید برای حداقل 2 سال اخیر در یک شرکت خصوصی سرمایه دار بوده باشد یا اینکه در بازه ی 5 ساله ی کار شرکت، حداقل 2 سال در آن سرمایه گذاری کرده باشد. اگر متقاضی ویزای مهاجر سرمایه گذار صاحب شرکتی نبوده یا نیست، باید حداقل 2 سال سابقه ی مدیریت به عنوان یک کارمند با حقوق ثابت در یک شرکت قابل قبول داشته باشد.
  • متقاضی ویزای مهاجر سرمایه گذار باید یک پرداخت غیرقابل استرداد 240000 دلاری (دلار کانادا) که شامل تمام هزینه های حق میانجی گری دولت هم می شود داشته باشد یا 800000 دلار کانادا را به مدت 5.5 سال بدون بهره در حساب دولت بگذارد. هر دو گزینه در قرارداد مهاجرت وجود دارد.شرایط سرمایه گذاری در کانادا

پیشنهاد ویژه سرمایه گذاری در کانادا

پیشنهادی که توسط 95درصد سرمایه گذارن مهاجر انتخاب شده سرمایه گذاری 24000 دلاری در کاناداست. اکثر متقاضیان ویزای مهاجر سرمایه گذار نمی خواهند یا نمی توانند دارایی های خود را به فروش برسانند تا 800000 دلار کانادا پول برای سرمایه گذاری 5.5 ساله ی اجباری فراهم کنند (آن هم در فرصت 60 روزه). برای حل این مشکل، دفتر میانجی گری مهاجرت که به وسیله ی دفتر مهاجرت کبک مدیریت می شود، یک گزینه ی مالی استاندارد را ارائه کرده است که به کمک آن می توان هزینه های میانجی گری دولت در امر مهاجرت متقاضی را پرداخت کرد.

هزینه ی کلی این گزینه 240000 دلار کاناداست. تنها دفتر حقوقی موسسه برگزیده اصطهباناتی( توسعه گران مهر) این ضمانت را به شما می دهد که این مبلغ 240000 دلار کانادا ابدا افزایش نخواهد یافت؛ حتی اگر بهره ها افزایش پیدا کنند. این مساله در موافقت نامه ی مهاجرت ما ذکر خواهد شد. با این راه حل دیگر نیازی به سرمایه گذاری 800000 دلاری نخواهد بود. نحوه گرفتن ویزای کار کانادا را به ما بسپارید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده