ویزای دانش آموزی انگلستان

ویزای دانش آموزی انگلستان

ساعت و نوع کاری که انجام می دهید بستگی به نوع ویزا و دانشگاه یا کالج حمایت کننده در انگلستان دارد. اگر ویزای فعلی شما دوره شما را پوشش ندهد یا اگر به دوره جدیدی از تحصیل وارد شوید، ممکن است که لازم باشد ویزای دانش آموزی انگلستان خود را گسترش دهید.

شرایط دریافت ویزای دانش آموزی انگلستان

بیشتر دانشجویان بین المللی برای تحصیل در انگلستان نیاز به ویزای دانشجویی دارند. ویزای دانشجویی شما اجازه خواهد داد که در طول دوره خود در انگلستان زندگی و تحصیل کنید. اگر شما 16 ساله یا بیشتر هستید و می خواهید در سطح تحصیلات عالی تحصیل کنید، باید برای یک ویزای دانشجویی سطح 4 (عمومی) درخواست بدهید. قبل از درخواست ویزای دانشجویی سطح 4 (عمومی)، باید منتظر بمانید تا پیشنهادی از دانشگاه یا کالج دریافت کنید. دانشگاه یا کالج شما پس از آن قادر خواهد بود به شما یک سند به نام تایید پذیرش مطالعات (CAS) بدهد. برای انجام این کار، موسسه انتخاب شده شما باید توسط دولت انگلیس به عنوان یک حامی “مجوز سطح 4” تأیید شود.

ویزای تحصیلی کوتاه مدت انگلستان

ویزای تحصیلی کوتاه مدت برای دانش آموزانی که مایل به پیوستن به دوره های شش ماهه یا دوره های زبان انگلیسی تا 11 ماه هستند در دسترس می باشد. بسیاری از دانشجویان بین المللی در انگلستان در کنار تحصیلات خود، کار نیمه وقت، کار تمام وقت یا کارآموزی را انجام می دهند. اگر شما در حال حاضر ویزای دانش آموزی انگلستان درجه 4 دارید، برای ما بسیار دشوار است که درخواست بازگشت اسناد/ پاسپورت شما و یا عدم سرعت بخشیدن به پردازش درخواست شما را پس از ارسال درخواست، ارائه دهیم.

ویزای تحصیلی کوتاه مدت انگلستان

 

ویزاهای دانشجویی انگلستان

جهت دریافت ویزا مدرک تحصیلی که در آن تحصیل کرده اید و ویزای tier 4 انگلستان تضمینی صادر شده را در فاصله زمانی بین تاریخ پایان ویزای فعلی و تاریخ شروع دوره جدید تحصیلی که کمتر از 28 روز فاصله دارد، را آماده کنید. اگر شما یک دانش آموز فعلی دانشگاه انگلستان هستید و برای تکمیل دوره خود نیاز به زمان بیشتری دارید، باید انگلستان را ترک کنید و یک برنامه جدید سطح 4 را از کشور خودتان تهیه کرده و شروع کنید. اگر ویزای فعلی درجه 4 شما صادر شد، می توانید درخواست جدید درجه 4 را از هر کشورحتی کشور خود انجام دهید. موسسه (توسعه گران مهر) متخصص دریافت ویزاهای زیر می باشد:

  • ویزای دانشجویی مرحله 4 (G) / (کودک) برای ورود به انگلستان
  • ویزای تحصیلی سطح 4 در انگلستان
  • ویزای بازدید کننده دانشجویی

اگر اطلاعاتی از هزینه تحصیل در انگلستان ندارید با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در ارتباط باشید، آنها شما را به صورت کامل راهنمایی خواهند کرد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده