کالج پزشکی عمان اولین کالج علوم پزشکی خصوصی در عمان است که در سال 2001 تاسیس شد. این دومین کالج پزشکی عمان است. برنامه درسی و مدیریت دانشگاه توسط دانشگاه ویرجینیای غربی، U.S.A ارائه شده است، که به دانشجویان فرصتی برای به دست آوردن درجه پزشکی و دندانپزشکی یا داروسازی U.S. به طور کامل در عمان را می دهد. در ادامه مقاله به هزینه تحصیل پزشکی در عمان اشاره شده است.

شرایط و هزینه تحصیل پزشکی در عمان

در سال اول دوره تحصیل دندانپزشکی عمان و همچنین پزشکی کاملا بر پایه و اساس است. سال دوم و سوم در محوطه دانشگاه تدریس می شود و در نهایت بخشی از کار در بیمارستان صحرایی با دانشجویانی که دوره های دکترا را در بیمارستان صحرایی گذراندن ارائه می شود. دوره کامل پزشکی 7 سال است و دانشجو بعد از فارغ التحصیلی به عنوان پزشک عمومی شناخته می شود. همچنین دوره داروسازی در عمان 5 سال می باشد. هزینه پزشکی و دندانپزشکی در عمان سالی 10000 ریال است و هزینه تخصص پزشکی سالی 5000 ریال می باشد.

پذیرش در کالج پزشکی عمان

دولت عمان حمایت خود را از این پروژه با حمایت از تعداد زیادی از دانشجویان عمان، دادن زمین آزاد و بالاتر از همه، با اختصاص بیمارستان منطقه ای سیار به عنوان بیمارستان آموزشی کالج پزشکی عمان، را گسترش داده است. ما پذیرش متقاضیان این موسسه آموزشی را به صورت آنلاین انجام می دهیم.

پذیرش در کالج پزشکی عمان

متقاضیان متخلف ممکن است منجر به عدم پذیرش برای تحصیلات بین المللی شوند. نقص ثبت نام ممکن است به خطراتی مانند فرم درخواست اشتباه تکمیل شده یا یک مرجع اشاره کند منجر شود. ما به طور منظم در روند ثبت نام متقاضی در موسسات آموزشی سراسر جهان مشارکت می کنیم و تازه ترین اطلاعات را در مورد تمام تفاوت های ثبت نام در دانشگاه های خاص داریم.

دوره های کالج پزشکی عمان

کیفیت تضمین شده در صورت درخواست دانشگاه های برتر در خارج از کشور، باعث می شود که با دانشجویان با استعداد در کشورهای مختلف رقابت کنید. پیش از برگزاری مصاحبه با شما، شما باید با ارائه بسته های آماده و تکمیل مدارک درخواستی خود را برای ارائه به هیئت پذیرش تحویل دهید.

پذیرش که عامل رسمی در موسسات آموزشی خارج از کشور است و ما به شما کمک خواهیم کرد تا هرگز نتوانید بازیابی اطلاعات و مراحل غیر ضروری اشتباه را انجام دهید، با استفاده از روش های آزمایش شده برای جستجوی برنامه های دانشگاهی و برنده شدن استراتژی های ثبت نام که در کمترین زمان ثبت نام شما تکمیل می شود و به طور موثر استفاده برای افزایش مهارت های زبان خود و یا آماده شدن برای امتحانات صورت می گیرد.

آموزش در کالج پزشکی عمان

کالج پزشکی عمان یک موسسه عالی علوم پزشکی دانشگاهی است که برای تعالی در زمینه آموزش، تحقیق و تلاش های اجتماعی به رسمیت شناخته شده است. کالج پزشکی عمان با بودجه محدود می تواند آموزش عالی را ارائه دهد. ما استراتژی ثبت نام و آموزش را برای شما توسعه خواهیم داد که به طور قابل توجهی باعث صرفه جویی در کل هزینه آموزش می شود. ثبت نام شامل خدماتی به شرح زیر است:

  • مشاوره حرفه ای در مورد آموزش در خارج از کشور
  • انتخاب دانشگاه و برنامه در خارج از کشور
  • تهیه اسناد درخواست
  • دیپلم و ترجمه متن
  • ارسال درخواست و ارتباط با نمایندگان موسسه
  • کمک به درخواست ویزای دانشجویی
  • رزرو بلیط هواپیما و هتل (در صورت لزوم)

دانشجویان کالج پزشکی عمان

بنیاد دانشجویان کالج پزشکی عمان دانشجویان دوره متوسطه را برای موفقیت در برنامه های ارائه شده توسط کالج پزشکی عمان و کالج داروسازی و علوم بهداشتی، برنامه پایه OMC مطابق با استانداردهای دانشگاهی عمان برای برنامه های عمومی بنیادی، ارائه می دهد. انگلیسی، IT، ریاضیات و مهارت های تحصیلی را در بر می گیرد. دانشجویانی که برنامه های OMC پذیرفته می شوند، آزمون های تسلط در انگلیسی، ریاضی و فناوری اطلاعات در حین هدایت داده می شوند. ویزای کار عمان را می توانید دریافت کنید، اگر با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) همراه باشید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده