شهرهای صنعتی آلمان

شهرهای صنعتی آلمان

تقریبا تمام مناطق غرب آلمان دارای صنعت خاصی هستند. مناطق اصلی صنعتی منطقه روهر در نوردراین وستفالن، مرکز سنتی زغال سنگ، فولاد و صنعت سنگین آلمان است. شهرهای صنعتی آلمان مانند هانور، مونیخ، فرانکفورت، اشتوتگارت و همچنین مناطق تولید مواد شیمیایی، عمدتا در امتداد رودخانه راین در بادن-وورتمبرگ و دورتر شمال واقع شده است.

شهرهای صنعتی آلمان

اقتصاد آلمان اساسا یک اقتصاد پردازشی است، این در مورد آلمان و آلمان شرقی قبل از متحد شدن درست بود. قبل از اتحاد، 40 درصد از نیروی کار آلمان در ساخت و ساز مشغول به کار بودند. صنایع اصلی در آلمان شامل ماشین آلات، ماشین سازی، بازار کار مهندسی برق در آلمان، آهن، فولاد، مواد شیمیایی و اپتیک است. اگر چه بخش صنعتی در آلمان شرقی سابق هنوز در حال تحول است، انتظار می رود که تولید در این بخش از آلمان در طول زمان در صنایع مشابه تمرکز کند. بنابراین، اقتصاد آینده آلمان یک مولفه صنعتی است که احتمالا بیش از 30 درصد از تولید ناخالص داخلی آلمان را حفظ خواهد کرد.

صنعت در آلمان

در شرق آلمان، مناطق اصلی تولید صنعتی در زاکسن، ساکسونی-آنهالت و تورینگن، عمدتا در مناطق لایپزیگ، درسدن، هاله و چنزیت متمرکز شده است. پیش از جنگ جهانی دوم، ساکسونی مرکز تکنولوژی مرکز اروپا بود. رودخانه الب، مانند راین، صنعت سیمان و دیگر صنایع را در امتداد سواحل خود جذب کرد. مشخص نیست که صنایع شرقی آلمان زنده بمانند، اما شرکت های جنوب بخش این منطقه احتمالا بهتر از آن هایی هستند که در شمال قرار دارند. صنعت آلمان بیشتر از شمال متمرکز می باشد. ولسوالی های شمال شرقی آلمان دارای مشاغل صنعتی کمتر از 25 درصد هستند، جنوب برلین دارای بیش از 35 درصد اشتغال در صنعت است.

صنعت در آلمان

شرکت های آلمانی

افتخار صنعت و بهترین سرمایه گذاری در آلمان، در شرکت های بزرگ مانند دایملر بنز، فولکس واگن، زیمنس یا بایر است که به خوبی در سراسر جهان شناخته شده هستند، این در شرکت های کوچک و متوسط ​​است که آلمانی ها را Mittelstand نامیده اند. اگر چه این اصطلاح دارای اهمیت سیاسی و اجتماعی و همچنین معانی مدیریت است، اما به طور کلی پذیرفته شده است. چنین شرکت هایی 98 درصد از تمام شرکت های آلمانی را تشکیل می دهند، 80 درصد از کارکنان را استخدام می کنند، مسئولیت سهم قابل توجهی از صادرات را دارند و یکی از پایه های قوی ترین طبقه متوسط ​​را تامین می کنند.

مهندسی مکانیک در آلمان

تنها و موفقترین صنعت آلمان، مهندسی مکانیک است که کل درآمد سالیانه آن در سال 1991 به حدود 240 میلیارد دلار می رسید، این شامل بیش از 4000 شرکت در سراسر آلمان است. تنها 3 درصد شرکت ها دارای بیش از 1000 کارمند هستند. مهندسی مکانیک آلمان دارای بیش از 17000 محصول می باشد که تقریبا دو سوم از محصولات صادر می شود. مهندسی خودرو در آلمان نیز بسیار حائز اهمیت است، برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است که با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) به گفت و گو بنشینید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده