شرایط تحصیل رشته فیزیوتراپی در فیلیپین

شرایط تحصیل رشته فیزیوتراپی در فیلیپین

داروی درمان اعصاب و روان، بیماران مبتلا به ALS، آسیب مغزی، فلج مغزی، MS، بیماری پارکینسون یا آلزایمر، آسیب نخاعی، آسیب مغزی و یا دیگر ناتوانی از مشاغل یک فیزیوتراپیست در فیلیپین می باشد. شرایط تحصیل رشته فیزیوتراپی در فیلیپین در دوره قلب و عروق، تمرکز بر کمک به افرادی است که از شرایط قلبی عروقی و ریه رنج می برند، مانند حملات قلبی و بیماری مزمن.

الزامات و شرایط تحصیل رشته فیزیوتراپی در فیلیپین

جهت تحصیل در فیلیپین لیسانس علوم فیزیوتراپی (BSPT) یک برنامه پنج ساله است که دانش آموزان را در زمینه توانبخشی و درمان افراد معلول به علت آسیب، بیماری و پیری آموزش می دهد. فیزیوتراپی تمرین ارتقاء حرکات سالم است. فیزیوتراپیست ها به بیماران کمک می کنند تا مهارت های فیزیکی را بازگردانده و حفظ کنند، تحرک و قدرت را افزایش دهند و عملکرد کلی آنها را از طریق پیشگیری از آسیب و روش های توانبخشی به حداکثر برسانند. فیلیپین سومین کشور بزرگ انگلیسی زبان در جهان است که همه چیز را برای دانش آموزان بین المللی آسان تر می کند.

دوره های فیزیوتراپی در فیلیپین

دو سال اول تحصیل فیزیوتراپی در فیلیپین در سخنرانی های کلاس درس مورد بحث قرار می گیرند که با هدف تقویت پایه های فکری به آموزش عمومی می پردازند. سال سوم و چهارم تحصیل در رشته فیزیوتراپی در خارج از کشور در فیلیپین تمرکز بر دوره های حرفه ای که در عمل فیزیوتراپی ضروری است می پردازد، برنامه کارآموزی بالینی در سال پنجم و نهایی برگزار خواهد شد.

این یک تجربه بالینی تحت نظارت در بیمارستان ها و مراکز مختلف است. به عنوان یک الزام برای فارغ التحصیلی، یک دانشجو باید یک مقاله بالینی را انجام دهد. این توسط یک مشاور تحقیقاتی نظارت می شود که دانشجو با پانل متشکل از اعضای هیئت علمی و متخصص در زمینه فیزیوتراپی مواجه می شود.

دوره فیزیوتراپی در فیلیپین
دوره فیزیوتراپی در فیلیپین

دوره فیزیوتراپی در فیلیپین

مسئولیت های یک درمانگر فیزیکی شامل، کمک به بیماران به انجام برنامه های درمانی و پذیرش دستگاه های درمانی با انجام تمرین های دستی، آموزش، تشویق و کمک به بیماران در انجام فعالیت های بدنی مانند تمرینات غیر دستی، فعالیت های عملیاتی غیرفعال و فعالیت های روزمره زندگی می باشد. دوره های اصلی در دانشگاه پزشکی فیلیپین در دوره فیزیوتراپی شامل دروس زیر است:

  • مراقبت های بهداشتی
  • اخلاق در فیزیوتراپی
  • علوم پایه: آناتومی و فیزیولوژی، تجزیه و تحلیل آناتومی، سینوزیت، فیزیولوژی

پذیرش فیزیوتراپی در فیلیپین

برنامه کارآموزی شامل تخصیص دانشجویان به مراکز مختلف وابسته مانند بیمارستان های عالی و کلینیک های فیزیوتراپی می شود، که به مشتریان مختلف خدمات می دهند. کارآموزان طی دوره آموزش خود در مناطق بالینی مختلفی که بیماران نیاز به فیزیوتراپی دارند، چرخش بالینی می شوند. شرایط پذیرش از دانشگاه های پزشکی فیلیپین برای BS در برنامه فیزیوتراپی چیست؟ الزامات در هر مدرسه ممکن است متفاوت باشد، اما این موارد مورد نیازهستند:

  • باید فارغ التحصیل دبیرستان باشند.
  • افرادی که تحصیلات دبیرستان را کامل نکردند می توانند برای اولین بار در سیستم یادگیری جایگزین (ALS) شرکت کنند و برای آزمون واجد شرایط بودن کالج از آزمون تسلط تحصیلی فیلیپین (PEPT) عبور کنند.
  • آزمون ملی ثانویه (NSAT): بعضی از مدارس نیاز به حداقل نمره در NSAT دارند.
  • آزمون ورودی کالج: باید آزمون ورودی کالج را با یک امتیاز مشخص شده توسط مدرسه بگیرند.

فارغ التحصیلان فیزیوتراپی در فیلیپین

فارغ التحصیلان باید 1500 ساعت را برای دوره کارآموزی گذرانده باشند. فارغ التحصیل BS در فیزیوتراپی نیاز به گذراندن آزمون مجازات فیزیکدان دارد. معاینه توسط هیئت امتحانات پزشکان فیزیک و کاردرمانی تحت نظارت کمیته تنظیم مقررات (PRC) انجام می شود. امتحان دو بار در ماه های فوریه و اوت انجام می شود. موارد زیر در امتحان تحت پوشش قرار می گیرند:

  • آناتومی
  • سینوزیت شناسی
  • فیزیولوژی و شرایط عمومی پزشکی و جراحی
  • برنامه های کاربردی فیزیوتراپی
  • الکتروتراپی
  • تمرینات درمانی
  • اصول بازسازی و آبرسانی
فرصت های شغلی فیزیوتراپی در فیلیپین
فرصت های شغلی فیزیوتراپی در فیلیپین

فرصت های شغلی فیزیوتراپی در فیلیپین

درمانگر فیزیوتراپی، در تنظیمات مختلف مانند بیمارستان ها، کلینیک فیزیوتراپی سرپایی، امکانات آموزشی ورزشی، امکانات پرستاری ماهر، برای توانبخشی که باعث افزایش تحرک و کاهش درد کمک کند. درمانگر جراحی فیزیوتراپیست، یک فیزیوتراپ به بیماران کمک می کند تا درد را کاهش دهند و سطح آمادگی جسمانی فرد را افزایش دهند. درمانگر فیزیوتراپی کودکان، تشخیص و درمان بیماران برای بیماری ها، اختلالات و آسیب های ناشی از مفاصل، استخوان ها و عضلات، به بیماران جوان خود کمک می کند تا تعادل خود را بهبود بخشند. هزینه تحصیل در فیلیپین را می توانید از مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) بخواهید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده