سرمایه گذاری در هلند

سرمایه گذاری در هلند

[vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_col-lg-offset-0 vc_col-md-offset-0 vc_hidden-md vc_col-sm-offset-0 vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48217″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48232″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48290″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48235″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text font_size=”18″]

اگر سرمایه گذاری در هلند در زمینه سرمایه گذاری به صورت خرید سهام  و یا سرمایه گذاری در زمینه کشاورزی باشد،  سازمان RVO به طور دقیق این پروژه را محاسبه و ارزیابی می کند تا ببیند آیا این نوع سرمایه گذاری برای بهبود اقتصاد هلند مفید است یا خیر.

سرمایه گذاری هلند

شرایط سرمایه گذاری در هلند

یک نکته اساسی در زمینه سرمایه گذاری کشور هلند این است که عزیزانی که قصد سرمایه گذاری در کشور هلند بواسطه یکی از چهار راه بیان شده را دارند باید حتما توسط مقامات کشور هلند مورد بررسی قرار گیرند تا دولت هلند خیالش بابت پولشویی بواسطه این شرکت ها راحت شود.

مقامات مهاجرتی کشور هلند به همراه سازمان FIU (the Financial Intelligence Unit Nederland) در زمینه سرمایه گذاری فعالیت های مشترکی را انجام می دهند تا بتوانند بهتر سرمایه گذاران و برنامه سرمایه گذاریشان را مورد بررسی قرار دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط مهاجرت به هلند با مشاوران موسسه حقوقی توسعه گران مهر تماس بگیرید.

مجوز سرمایه گذاری در کشور هلند

درصورتیکه FIU نتواند به طور کامل شرایط سرمایه گذار و همچنین سرمایه گذاری را مورد بررسی قرار دهد،IND نمی تواند مجوز مهاجرت را صادر کند. بنابراین اگر FIU ثابت کند که سرمایه گذاری حالت کلاه برداری ندارد بلافاصله پروسه پیگیری خواهد شد.

از زمان معرفی این ویزا به جامعه سرمایه گذاری و سرمایه گذاران تنها تعداد محدودی از این ویزاها مورد قبول واقع شده و مابقی شان بدلیل یک سری مسائل از جمله عدم تمکن مالی کافی، نیت برای سواستفاده از اخذ این نوع ویزا، معتبر نبودن افراد سرمایه گذار، سو پیشینه موجود برای فرد سرمایه گذار و هزار ویک دلیل دیگر رد شده اند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تابعیت و اقامت هلند با مشاوران موسسه حقوقی توسعه گران مهر تماس بگیرید.

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInRight”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″ animation=”rda_bounceInRight”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48237-button”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInLeft”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][carousel_posts_sc type=”cbp_type02″ posts_per_line=”3″ category=”investment”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48290″][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48237-menu”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][/vc_row]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده