زندگی در فرانسه

زندگی در فرانسه

[vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_col-lg-offset-0 vc_col-md-offset-0 vc_hidden-md vc_col-sm-offset-0 vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48217″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48232″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48247-immigration-residency”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48247″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48235″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text font_size=”18″]

از داشتن سرمایه کافی اطمینان حاصل کنید. به بیشتر مهاجرانی که در فرانسه کسب و کاری دارند و زندگی در فرانسه را انتخاب میکنند، توصیه می شود تا حساب هزینه های خود را بین یک تا سه سال داشته باشند- شامل هزینه های احتمالی بنزین و صورتحساب های تلفن- و اطمینان حاصل کنید که قبل از شروع این مبلغ را در اختیار دارید.

اقامت و زندگی در فرانسه

اگر از طریق موسسه کاریابی فرانسوی Emploi Store برای طرح ریزی تجارت خود برنامه بریزید، شما ممکن است واجد شرایط برای کاهش و یا از بین بردن مناسبت های اجتماعی برای زمان تعیین شده باشید.اقامت و زندگی در فرانسه

تعداد زیادی کاهش مالیاتی برای کسب و کارهای جدید وجود دارد. برای مثال، مکانی که در آن تجارت خود را آغاز می کنید ممکن است مالیات نداشته باشد. اگر می خواهید کسی را استخدام کنید، از طریق ثبت بیکاری اینکار را انجام دهید تا به شما مالیات و سایر امتیازات همکاری را اعطا کند.

شرایط زندگی در فرانسه

تابعیت و اقامت فرانسه را با کشور مبدا خود اشتباه نگیرید: الین بکون که سابقا در اتاق بازرگانی کار می کرد اذعان داشت که “خطاهای معمولی که بسیاری از صاحبان کسب و کار که به این محل منتقل می شوند، این تفکر را بر می انگیزد که فرانسه اساسا مانند کشور مبدا است، بجز زبان و این در واقع موضوع صحیحی نیست.”

مسافت را دست کم نگیرید: فرانسه کشور بزرگی است- این کشور دو برابر انگلستان است- که بدین معناست که یک مسیر 15 دقیقه ای رانندگی به مغازه ها، یک مسیر 50 دقیقه ای می شود در صورتیکه خارج از شهرهای بزرگ زندگی کنید.

تجربه زندگی در فرانسه

از نظرات متخصصین استفاده کنید. دیوید هاموند در Burgundy که یک تاجر باتجربه است، بیان می کند که “شما نمی توانید بر پندها غلبه کنید، چه از افرادی که در حال حاضر دارای کسب و کار هستند و چه از سازمان های حرفه ای که خواهان کار آزاد هستند.”

با چنین تجربه ای، سه منبع اساسی کمک و راهنمایی برای هر کس که مایل به  راه اندازی کسب و کار در فرانسه باشد، وجود دارد. این ها شامل شهرداری، اتاق بازرگانی و حسابدار مقیم فرانسه می باشد. من می توانم اضافه کنم که یک سفر به شهرهای انگلستان و سرمایه گذاری روی جایگاه های مالیاتی مناسب است تا شما بتوانید نسبتا تجارب کاربردی را کسب کنید، البته که می توانید از تجارب زندگی و کار مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) و همچنین در مورد شرایط مهاجرت به سوئد استفاده کنید و این خیلی حائز اهمیت است.

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInRight”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″ animation=”rda_bounceInRight”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48239-button”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48240-button”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInLeft”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner offset=”vc_hidden-md vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48239-citizenship-menu”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][carousel_posts_sc type=”cbp_type02″ posts_per_line=”3″ category=”immigration”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48247-immigration-residency”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48247″][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48239-citizenship-menu”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][/vc_row]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده