روش های مهاجرت به استرالیا

روش های مهاجرت به استرالیا

ویزای تجارتی شامل افراد بالای 18 سال و زیر 45 سال می شود و بدین منظور شما نیاز به ایجاد کار یا سرمایه گذاری در یک تجارت استرالیایی دارید. بایستی کسب وکار موفق شما با الزامات مطابقت داشته باشد، برای مثال با استخدام تعداد لازم از استرالیایی ها، این امر می تواند منجر به اقامت دائم شود. در ادامه مقاله به روش های مهاجرت به استرالیا از طریق مختلف به صورت خلاصه اشاره شده است.

شرایط و روش های مهاجرت به استرالیا

افراد خارجی یکی از بزرگترین منابع اقتصادی استرالیا هستند اگر شرایط مهاجرت به استرالیا را داشته باشید، می توانید برنامه ریزی ماجراجویی خود را با بهترین شرایط آغاز کنید. ویزای دائمی ممکن است به روش های مختلفی بدست آید:

اقامت در استرالیا

سریع ترین راه برای رفتن به استرالیا این است که شما یک کارفرما برای خود پیدا کنید، که آماده دادن پیشنهاد شغلی به شما است، این به راحتی می تواند به اقامت دائمی منجر شود. برای مدت دو سال برای یک کارفرما کار کنید، از دردسر و خلاف خود را دور نگه دارید و برای اقامت استرالیا درخواست کنید. این مورد فقط برای مهارت های مورد تایید اعمال می شود و کارفرما می تواند دولت را راضی کند که هیچ کارگر استرالیایی برای این پست شغلی وجود ندارد. برای مشاغل با مهارت های بسیار بالا، با توجه به طرح های در دسترس، همراه با ویزای اقامت دائم است.

اقامت در استرالیا

 

ویزای بازنشستگی و کار در استرالیا

اگر شما بیش از 55 سال داشته باشید و بدون وابستگی به غیر از همسر خود، و می توانید ثابت کنید که خود را تأمین مالی می کنید، ممکن است در استرالیا بازنشسته شوید. شما اقامت دائمی نخواهید داشت، اما یک ویزای چهار ساله دریافت خواهید کرد که قابل تمدید است. ویزا و مهاجرت به استرالیا از طریق کار و تعطیلات به وضوح دائمی نیست. اما برای کسانی که بین 18 و 30 ساله هستند، این یک راه فوق العاده برای بازدید از کشور است تا ببینید آیا آن را دوست دارید.

اگر بخواهید مجاز به کار برای کل دوره خواهید بود، اگر چه فقط می توانید حداکثر شش ماه با هر یک از کارفرمایان کار کنید. با این حال، اگر مهارت داشته باشید که در اینجا مورد نیاز است، پس از 12 ماه و نشان دادن مهارت های خود به تعدادی از کارفرمایان ممکن است به یک پیشنهاد شغلی توسط کارفرما منجر شود. این می تواند یکی از سریع ترین راه ها برای رسیدن به استرالیا باشد.

مهاجرت عمومی حرفه ای به استرالیا

این برنامه مهارت استرالیا عمدتا در میان افرادی که آرزوی داشتن اقامت دائم (PR) و مهاجرت به استرالیا را دارند، مشهور است. GSM از یک سیستم مرحله ای (point system ) پیروی می کند، که پروفایل های ارائه شده برای PR استرالیا را بر اساس سن، تحصیلات، مهارت های انگلیسی، تجربه کاری و غیره ارزیابی می کنند. پروفایل های برتر متقاضیان از DIBP (وزارت مهاجرت و حفاظت مرزی) دعوت نامه دریافت می کنند. کمبود پزشکان و پرستاران در استرالیا وجود دارد و به همین ترتیب فرصت های زیادی برای افرادی که دارای تحصیلات دائمی به استرالیا هستند، وجود دارد.

اگر از هزینه مهاجرت به استرالیا هیچ اطلاعی ندارید می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر)با تماس تلفنی یا به صورت حضوری در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده