دانشگاه های فارسی زبان ترکیه

دانشگاه فارسی زبان ترکیه

در طول چهار سال تحصیلات در ترکیه به زبان فارسی به شما موارد زیر آموزش داده می شود: تاریخ، فرهنگ، گرامر، گفتگو، ترجمه، دانش ادبی، متون کلاسیک و مدرن، مطالعات موولانا نیز ارائه می شود. هدف اصلی تحصیل در دانشگاه فارسی زبان ترکیه این است که دانش آموزان را با دانش و مهارت ها در بخش های عمومی و خصوصی و مرکز تحقیق آشنا کنند.

تحصیل در دانشگاه فارسی زبان ترکیه

بزرگترین هدف تحصیل در ترکیه به زبان فارسی، آموزش کارکنان متخصص علمی در زمینه های آگاهانه می باشد. چشم انداز این برنامه این است که دانشجویانی را که با زبان فارسی خوب آشنا هستند و بتوانند متون کلاسیک، مدرن و واقعی را بخوانند و درک کنند، در عین حال، ایده دیگران را در این زبان منتقل می کنند. در این برنامه از شاعران معروف مانند مولانا، حافظ، سعدی، نضامی گنجوی و غیره خبر می دهند. زبان و ادبیات فارسی دوره هایی را درباره تاریخ غزنویان، سلجوقی، مغولی، تامرلان، صفوی و تاریخ و ادبیات فارسی نیز ارائه می دهد.

آموزش در دانشگاه فارسی زبان ترکیه

هدف اصلی شناسایی و تحصیل در ترکیه 2018 به زبان، ادبیات و فرهنگ فارسی، برای کمک به ترکیه است. علاوه بر این، زبان و ادبیات فارسی به دنبال یافتن منابع و روند تاریخی مشترک است. دانش آموزان با امتحان OSYM (سیستم انتخاب و انتخاب دانشجو ) وارد دانشگاه می شوند.

آموزش در دانشگاه فارسی زبان ترکیه

همچنین فارغ التحصیلان دکتری در الهیات با آزمون های انتقال عمومی پذیرفته می شوند. گروه زبان و ادبیات فارسی دارای کلاس آمادگی نیست و 4 سال تحصیل را ارائه می دهد. دانش آموز فارغ التحصیل باید همه سخنرانی ها، امتحانات، آزمون ها و غیره را با موفقیت به پایان برساند.

مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) می توانند اطلاعات بیشتری را از شرایط تحصیل در ترکیه به شما عزیزان انتقال دهند پس با ما در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده