دانشگاه اقتصاد ازمیر

دانشگاه اقتصاد ازمیر

دانشگاه علم و اقتصاد ازمیر، اولین بنیاد دانشگاهی در استان ازمیر و منطقه اژه است، در سال 2001 توسط بنیاد آموزش و پرورش اتاق بازرگانی استان ازمیر تاسیس گردید. دانشگاه اقتصاد ازمیر توسط شورای آموزش عالی ترکیه بهترین دانشگاه اقتصاد ترکیه شناخته شده است.

تحصیل در دانشگاه اقتصاد ازمیر

جهت تحصیل در ترکیه دانشگاه اقتصاد ازمیر دارای 8.000 فارغ التحصیل در تاریخ تاسیس خود است و همچنین دارای 7.500 دانشجوی درحال تحصیل در برنامه های تحصیلی همچون کارشناسی و کارشناسی ارشد و مقطع کاردانی می باشد. در میان برنامه های کارشناسی ارشد، 7 برنامه دو درجه ای با همکاری دانشگاه ایالتی نیویورک در دانشگاه اقتصاد ازمیر انجام شده است و این دانشگاه در جهت ایجاد نیروی انسانی برای بازار کار گام گسترده ای را در جهان ایفا نموده است، که این باعث اهمیت به سزایی در میان دانشجویان شده است و مخاطبان زیادی را برای تحصیل به خود جذب کرده است.

آموزش در دانشگاه اقتصاد ازمیر

متوسط ​​تحصیل در ترکیه 2018 و آموزش تمامی مباحث و دروس در دانشگاه اقتصاد ازمیر به زبان انگلیسی (به استثنای دانشکده حقوق) است. در طول دوره تحصیلی برای همه دانش آموزان دوره کارشناسی اجباری است، که زبان خارجی دوم را از 9 زبان جایگزین (آلمانی، فرانسوی، چینی، ژاپنی، روسی، ایتالیایی، اسپانیایی، یونانی، پرتغالی) انتخاب و یاد بگیرند.

آموزش در دانشگاه اقتصاد ازمیر

در همین خصوص این دانشگاه را در جهت بین الملی شدن و جذب دانشجویان بین المللی سوق خواهد داد و این مساله باعث شناخته تر شدن دانشگاه اقتصاد ازمیر خواهد شد. دانشگاه اقتصاد ازمیر در ترکیه به دنبال آخرین روند در آموزش عالی بین المللی برای رفع نیاز دانشجویان و فارغ التحصیلان است و در جهت تحصیلی دانشجویان ارزش گذاری کاملی را انجام داده است.

فارغ التحصیلان دانشگاه اقتصاد ازمیر

دانشگاه اقتصاد ازمیر، در سال تحصیلی 2004 تا 2005 تحصیلات تکمیلی دیپلم را به فارغ التحصیلان داد. در نتیجه تعالی اجرای دانشگاه، توسط کمیته اروپایی در سال 2010 به عنوان گواهی نامه بین المللی دیپلم افتخار گرفت. علاوه بر تلاش های بین المللی، از جایگاه 35 به 28 در فهرست کارآفرینی و نوآوری بین المللی دانشگاه که بر اساس کارآفرینی است، نقل مکان کرد و ارتقا درجه را به خود اختصاص داد. علاوه بر این ها دانشگاه اقتصاد ازمیر در زمینه ارتباطات و فرهنگ و زبان شناسی فعالیت مستمر و مداومی را دنبال کرده است که نتیجه مطلوبی را برای شناخت خود در جهان رقم زده است.

آموزش عالی در ازمیر

دانشگاه اقتصاد ازمیر هدف رسمی برای جذب افراد مشارکتی و خلاق را دارد که وفادار به اصول و انقلابات آتاتورک هستند. این دانشگاه اولین بنیاد دانشگاه ازمیر و منطقه اژه است. دانشگاه ازمیر همچنین اولین دانشگاه تخصصی ترکیه است که مورد شناخت اکثر دانشجویان متقاضی رشته اقتصاد قرار گرفته است. ازمیر، که از لحاظ تاریخی، سومین شهر پرجمعیت ترکیه و بزرگترین بندر این کشور پس از استانبول است.

ازمیر به طور گسترده به عنوان یکی از پیشرفته ترین شهرهای ترکیه به لحاظ ارزش ها، ایدئولوژی، شیوه زندگی، دینامیک و فنون مختلف شناخته شده است. چشم انداز دانشگاه اقتصاد ازمیر این است که خود را به عنوان یک نهاد محترم آموزش عالی معرفی کند تا دانش آموزان خود را با فرصت های آموزشی و امکانات تحقیقاتی در سطح جهانی فراهم سازند و آنها را تشویق به پیشرفت در سطح ملی و بین المللی کند و به دست آوردن کیفیت رهبری بزرگی هدایت کند.

دوره های دانشگاه اقتصاد ازمیر

دانشگاه اقتصاد ازمیر، اولین بنیاد دانشگاهی در ناحیه منطقه اژه است، این دانشگاه ارائه دوره های کارشناسی در رشته های کامپیوتر، ریاضیات، روانشناسی، هنر، طراحی مد، معماری داخلی و طراحی محیطی، اقتصاد، مدیریت بازرگانی، مدیریت تدارکات، روابط بین الملل و اتحادیه اروپا و تجارت بین المللی و امور مالی، ارتباطات روابط عمومی را دارد.این دانشگاه مطالعات زبان انگليسی، ترجمه و تعبير آموزش زبان را برای دانش آموزانی که مایل به یادگیری زبان ترکی هستند را در دسترس تمامی متقاضیان خواهد گذاشت و به دلیل برنامه های تحصیلی که به صورت تکمیلی ارائه می گردند، متقاضیان زیادی را جذب کرده است.

برای آشنایی از نحوه پذیرش دانشگاه اقتصاد و دانشگاه پزشکی ازمیر، مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) می توانند، راه های پذیرش را برای شما توضیح دهند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده