ثبت شرکت در فرانکفورت

ثبت شرکت در فرانکفورت

فقط یک شرکت ثبت شده در فرانکفورت می تواند صاحبان یک وکالت تجاری محدود را تعیین کند، تنها یک شرکت حق دارد تا یک یا چند نهاد شاخه مستقل را تاسیس کند. به عنوان یک قاعده، جهت ثبت شرکت در فرانکفورت بازرگان باید در ابتدا و در پایان هر سال مالی یک موجودی و یک ترازنامه تولید کنند. کتاب های تجاری، موجودی ها و ترازنامه ها باید برای 10 سال بایگانی شوند.

مراحل ثبت شرکت در فرانکفورت

فرانکفورت به عنوان پنجمین شهر بزرگ آلمان، یکی از بزرگترین مناطق شهری محسوب می شود که فعالیت های تجاری و مالی زیادی در طول سال در این شهر وجود دارد. بعضی از بزرگترین بانک ها از جمله بانک مرکزی اروپا و بانک فدرال آلمان در اینجا قرار دارند. فرانکفورت به عنوان یک مرکز کسب و کار، در جهان شناخته شده است. ثبت شرکت در آلمان شامل دو بخش می شود:

  • بخش A برای تجار
  • بخش B برای شرکت های سرمایه

کار در فرانکفورت

تمام روابط حقوقی برای ثبت یک شرکت در فرانکفورت برای ورود به ثبت نام در اتاق بازرگانی از طریق یک دفتر اسناد رسمی، ثبت و توسط دادگاه منتشر می شود و در روزنامه فدرال الکترونیکی، مورد بررسی قرار می گیرد.

ثبت نام در اتاق بازرگانی اطلاعاتی را درباره همه حقایق ضروری برای ثبت شرکت ارائه می دهد، که می تواند برای یک شریک تجارتی مهم باشد که شامل، نام شرکت، نام مالک یا شریک مسئولیت شخصی مشارکت تجاری، مسئولیت شرکای محدود، سرمایه متعلق به LLC، صدور و لغو امضاء، بازپرداخت معامالت ورشکسته و حذف شرکت است.

معیارهای ثبت شرکت در فرانکفورت

یکی از معیارها، برای تاسیس شرکت در آلمان و شهر فرانکفورت میزان گردش مالی سالانه است. گردش مالی سالانه بین € 400،000 تا € 500،000 نیاز است. اگر یک شرکت نیاز به یک عملیات تجاری برای ثبت بدون توجه به ماهیت و دامنه آن نداشته باشد، هیچ تعهدی وجود ندارد، اما حق درخواست ورود به ثبت نام در تجارت وجود دارد. اگر چنین شرکتی به طور داوطلبانه وارد اتاق بازرگاني شود، ظرفیت یک تاجر پس از ورود به دست می آید. معیارهای تعیین کننده برای ارزیابی اینکه آیا یک عملیات تجاری برای ثبت یک شرکت ضروری است یا خیر در زیر آمده است:

  • تراکنش سالیانه
  • میزان سرمایه مورد استفاده
  • ماهیت و کمیت فرآیندهای کسب و کار
  • استفاده و اعطای وام
  • اندازه و خواص محل کسب و کار
  • تعداد افراد شاغل
  • ماهیت حسابداری
معیارهای ثبت شرکت در فرانکفورت
معیارهای ثبت شرکت در فرانکفورت

نام شرکت در فرانکفورت

فقط یک شرکت وارد شده در ثبت نام تجاری فرانکفورت می تواند یک نام تجاری در معنای قانونی داشته باشد، همراه با عملیات تجاری، این نام تجاری را می توان فروخت، به ارث برد و اجاره کرد. این به ویژه برای شرکت های بزرگ بسیار مهم است، زیرا اگر مالک شرکت تغییر کند و ممکن است اعتبار نام و نام خانوادگی را با عموم برقرار کند، می توان از نام تجاری قدیمی استفاده کرد.

نام شرکت باید برای شناسایی شرکت مناسب باشد و باید دارای توانایی متمایز باشد. به طور معمول، نام غیرنظامی تجار می تواند بر عملکرد شناسایی شود. اما در هنگام تشکیل نام شرکت نیز می توان از اظهارات واقعی یا نامگذاری صرفا فانتزی نیز استفاده کرد. نام شرکت های مخلوط شامل نام، نام واقعی ویا فانتزی نیز قابل قبول است.

انواع شرکت در فرانکفورت

شرکت سهامی عام، که حتما باید 5 نفر عضو داشته باشد سرمایه اولیه برای تاسیس این شرکت در آلمان 50000 یورو می باشد، که از همان روز اول وارد بازار بورس می شود. انواع شرکت در آلمان عبارت است از:

  • شرکت مشارکتی: حداقل به 2 عضو نیاز دارد.
  • ثبت شرکت با مسئولیت محدود: حداقل برای تاسیس این شرکت در آلمان به 25000 یورو سرمایه نیاز است.
  • ثبت شعب: هر دفتر مرکزی می تواند شعبه ای دیگر در آلمان داشته باشد که هدف اساسی آنها حفظ شرکای تجاری در آلمان است.

دستورالعمل های خاصی از قانون تجاری آلمان (HGB) برای بازرگانان در این کشور اعمال می شود. برای اطلاعات بیشتر جهت سرمایه گذاری در آلمان با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) همراه باشید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده