تحصیل در دانمارک 2018

تحصیل در دانمارک 2018

دانمارک یکی از کشورهای اتحادیه اروپا است که هزینه و وقت بسیاری برای آموزش عالی صرف کرده است. تحصیل در دانمارک 2018 در دانشگاه های دولتی و خصوصی این کشور به طور یکسان در ارائه مدارک تحصیلی به دانشجویان، دانش تئوری، عملی و مهارت های لازم برای شروع موفقیت آمیز تعهد وجود دارد.

شرایط تحصیل در دانمارک 2018

برنامه های کارشناسی جهت تحصیل در دانمارک ارائه دهنده رشته های علوم طبیعی، علوم اجتماعی، مهندسی، توسعه وب، مدیریت زیست محیطی، مهمان نوازی و مدیریت تفریحی، مدیریت کسب و کار، زبان های مدرن، طراحی، ارتباطات، مطالعات بین المللی، فروش، بازاریابی و غیره مطابق با هر دانشجو است. چهار نوع موسسات آموزش عالی در دانمارک وجود دارد: دانشگاه ها، کالج های دانشگاهی، آکادمی های آموزش عالی و موسسات دانشگاهی که در زمینه هنر و معماری آموزش می دهند. همه نوع موسسات آموزش عالی مدرک کارشناسی ارشد را نیز ارائه می دهند. با این حال، برخی از آنها فقط درجه کارشناسی را دارند.

هزینه تحصیل در دانمارک 2018

اکثر دوره ها در دانشگاه های دانمارک به زبان دانمارکی (مخصوصا در دوره کارشناسی) تدریس می شوند، اما شما می توانید انتخاب خوبی از برنامه ها جهت تحصیل در دانمارک به زبان انگلیسی و بعضی از آنها به زبان آلمانی، داشته باشید. هزینه تحصیل برای دانشجویان عضو شهروندی اتحادیه اروپا و EEA رایگان است، در حالی که دانشجویان غیر اتحادیه اروپا و EEA باید هزینه تحصیل در حدود 6،000 تا 16،000 یورو پرداخت کنند. برای جذب دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا، دولت و موسسات دانمارک تعدادی از بورسیه های تحصیلی برای تحصیل دانشجویان بین المللی در دانمارک ارائه می دهند.

هزینه تحصیل در دانمارک 2018

تحصیل دکترا در دانمارک 2018

منافع کشور در تحقیق و توسعه و همچنین شهریه کم آن باعث شده است، دانمارک یک انتخاب عالی برای تحصیلات دکترا در خارج از کشور باشد. امروزه دولت در سیستم آموزش عالی دانمارک به منظور ایجاد محققان درجه یک PhD سرمایه گذاری بسیاری انجام می دهد. دانمارک جز 6 کشور برتر اروپا برای تحقیق و توسعه است و آن را به یک چشم انداز قوی برای تحصیلات PhD تبدیل کرده است. دانشجویان عضو شهروندی اتحادیه اروپا و EEA و یا کشورهای دیگر که دارای اجازه اقامت هستند، نیاز به پرداخت شهریه ندارند. دانمارک از دانشجویان بین المللی به کشور و فرهنگ خود با ارائه کلاس های رایگان زبان دانمارکی به دانشجویان بین المللی استقبال می کند.

بورسیه تحصیلی دانمارک 2018

شرایط اخذ بورسیه تحصیلی دانمارک تحت موافقتنامه های فرهنگی در دسترس دانشجویان و محققان جوان مبادله ای است که مایل به تحصیل در زمینه های زبان دانمارکی و فرهنگ و دیگر زمینه های تحصیلی مانند طراحی، معماری، مطالعات محیطی و سایر زمینه های مرتبط هستند. بورس تحصیلی برای دوره های 5 تا 12 ماه برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در دسترس است. دانشجویان کارشناسی که مایل به تحصیل زبان و ادبیات دانمارکی هستند نیز می توانند درخواست کنند که زبان دانمارکی را برای دو سال مطالعه کنند. این کمک هزینه شامل تحصیل رایگان و هزینه ماهانه 6500 DKK است. برخی از بهترین دانشگاه های دانمارک عبارتند از:

  • دانشگاه کوپن هاگ
  • دانشگاهه فنی دانمارک
  • دانشگاه آرهوس
  • دانشگاه آلبورگ
  • دانشگاه جنوبی دانمارک

شهروندان اتحادیه اروپا و سوئیس قادر به کار بدون ویزا هستند و دانشجویان بین المللی پس از پایان تحصیل قادر به تمدید ویزا برای پیدا کردن کار هستند. جهت یافتن کار در دانمارک می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده