تحصیل در ترکیه به زبان انگلیسی

تحصیل در ترکیه به زبان انگلیسی

به عنوان یک دانشجوی بین الملل در ترکیه، شما فرصتی برای تجربه مدرنیته و سنت در یکی از امن ترین و پایدار ترین کشورهای منطقه خواهید داشت. بعضی از دانشگاه های ترکیه به زبان انگلیسی تدریس می کنند، در حالی که دانشگاه ها فرصتی برای تحصیل در ترکیه به زبان انگلیسی را ارائه می دهند.

شرایط تحصیل در ترکیه به زبان انگلیسی

کیفیت بالای آموزش و تحصیل در ترکیه شما را برای آینده شغلی و تحصیلی در هر نقطه از جهان آماده می کند. چشم انداز ترکیه در تقاطع شرق و غرب قرار گرفته است و دارای طیف گسترده ای از مناطق جغرافیایی است و ویژگی های ترکیبی آن سه قاره جهان اروپا، آفریقا و آسیا است. ترکیه با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد، از سه طرف توسط دریاها احاطه شده است، ترکیه همیشه مرکز تجارت بزرگ ابریشم و ادویه بوده است. مزایا و شرایط تحصیل در ترکیه:

  • استانداردهای عالی آموزش و پرورش
  • مدارک بین المللی شناخته شده
  • دانشگاه های مدرن با امکانات عالی
  • تنوع فرهنگی
  • آموزش امن و مقرون به صرفه
  • یک محیط گرم و دوستانه

آموزش در ترکیه

در ترکیه، موسسات آموزش عالی حداقل دو سال تحصیلات عالی را ارائه می دهند و دانشجویان را برای دوره های تحصیلات تکمیلی، لیسانس، کارشناسی ارشد یا دکتری آموزش می دهند. موسسات آموزش عالی شامل دانشگاه ها، دانشکده ها، موسسات، مدارس عالی، آرایشگاه ها، دانشکده های فنی حرفه ای و مراکز تحقیقاتی کاربرد می باشند. دانشگاه های ترکیه آموزش عالی تخصصی در زمینه های مختلف را برای دانش آموزانی که تحصیلات متوسطه دارند، ارائه می دهند.

آموزش در ترکیه

سیستم آموزش در ترکیه به زبان انگلیسی

سیستم آموزش و تحصیل در ترکیه 2018 از دو بخش اصلی، آموزش رسمی و غیر رسمی تشکیل شده است. آموزش رسمی به معنای سیستم مدرسه و در نتیجه شامل آموزش عالی می باشد. آموزش غیر رسمی شامل تمام فعالیت هایی است که خارج یا در کنار مدرسه سازمان یافته است. آموزش رسمی شامل موارد زیر است:

  • آموزش پیش دبستانی: آموزش اختیاری در مهدکودک ها و تا سن 6 سالگی
  • آموزش ابتدایی: اجباری برای هشت سال، 6-14 ساله
  • آموزش متوسطه: دبیرستان یا دبیرستان حرفه ای، 15-17 / 18 ساله
  • آموزش عالی: این طبقه شامل تمام موسسات آموزشی است که آموزش های پس از دوره متوسطه را ارائه می دهند.

 آموزش عالی در ترکیه به زبان انگلیسی

دانشگاه های ترکیه که دارای چندین واحدها هستند، توسط دولت و قانون به عنوان شرکت های دولتی که دارای تدریس و تحقیق مستقل هستند، ایجاد می شوند. علاوه بر این، مؤسسات آموزش عالی تحت نظارت و کنترل دولت نیز می توانند، توسط صندوق های خصوصی با توجه به رویه ها و اصول مندرج در قانون، با توجه به اینکه غیر انتفاعی هستند، آموزش های خود را ارئه دهند. دانشگاه، موسسه عالی آموزش در ترکیه است همانطور که در بسیاری از نقاط جهان، دانشگاه ها جزء موسسات آموزش عالی هستند. این موسسات دارای استقلال علمی و شخصیت قانونی عمومی هستند.

هزینه های تحصیل در ترکیه به زبان انگلیسی

هزینه زندگی در ترکیه برای دانشجویان بین المللی به طور کلی از 300 تا 400 دلار در هر ماه بر اساس استانداردهای زندگی شما برآورد شده است. هزینه های اداری و کتاب ها تقریبا 100 تا 150 دلار در هر ترم است. هزینه های تحصیل در موسسات آموزشی ترکیه در ابتدای هر سال تعیین می شود. هزینه دانشگاه های دولتی ترکیه که در آن کلاس ها به زبان انگلیسی ارائه می شوند:

  • دانش آموزان ترکی: 150 تا 500 دلار
  • دانشجویان بین المللی: 450 تا 1500 دلار آمریکا

مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) می توانند شما را از تمام هزینه های تحصیل و زندگی در ترکیه آشنا کنند، با ما در تماس باشید تا بتوانیم در این زمینه شما را راهنمایی کنیم.

مقالات مرتبط

یک پاسخ

  1. سلام آیا برای تحصیل به زبان انگلیسی در ترکیه بایستی امتحان SAT داد یا با آزمون یوس هم امکان تحصیل به زبان انگلیسی وجود دارد

    1. سلام، وقت بخیر
      برای تحصیل به زبان انگلیسی باید در آزمون ست پذیرفته شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده