تجربیات زندگی در ایتالیا

تجربیات زندگی در ایتالیا

هر فوریه ونیز جشن Carnevale می گیرد، Carnevale یک جشنواره دو هفته ای از توپ های مسطح در Mardi Gras است. این جشن بسیار قدیمی است که ریشه های باستانی آن به قرن 12th بر می گردد، که پیروزی نظامی جمهوری ونیزی را جشن می گیرد و آغاز ظهور را نشان می دهد. در ادامه مقاله به تجربیات زندگی در ایتالیا اشاره کرده ایم.

شرایط و تجربیات زندگی در ایتالیا

Carnevale هر ساله بیش از 3 میلیون بازدید کننده به ونیز را جذب می کند. شما می توانید از غذاهای عجیب و غریب و تجربه آشپزی در نزدیکی رم استفاده کنید. وقتی کشور ایتالیا برای زندگی را انتخاب می کنید از فرهنگ غذایی آن بهره خواهید برد. از قاشق غذاخوری قهوه ای از شمال به پیتزای معروف ناپل در جنوب، هر منطقه دارای سنت های آشپزی خاص خود است که برای فرهنگ آن منطقه بسیار مهم است. در Palazzo Tronconi شما می توانید به طور کامل از سنت های غذایی منطقه Ciociaria مطلع شوید. در اینجا آشپز لئوناردو گریمالدی به شما نشان می دهد که چگونه غذاهای آماده مانند ماهی کیک ماهی کرم و کربوره از بهترین مواد محلی تهیه کنید. به همین خاطر مهاجرت به ایتالیا متقاضیان زیادی دارد.

اقامت در ایتالیا

شما می توانید جهت اقامت ایتالیا در Palazzo در Bookings For You متخصص در ویلا های تعطیلات و آپارتمان ها در ایتالیا رزرو کنید. شما می توانید از تولید کنندگان مواد غذایی بازدید کنید و در طول اقامت خود، آب میوه های محلی بیودینامیکی تولید شده را امتحان کنید. جنوب ایتالیا جایی است که خانواده همسر من آنجا است و این منطقه برای من رمز و راز و جذابیت خاصی دارد. پس از بازدید ما به کالابریا در سال جاری، من می خواهم بیشتر به منطقه پگلیا بروم. در اینجا من از شهر باستانی Matera بازدید می کنم.

اقامت در ایتالیا

امکانات کشور ایتالیا

من فرصتی برای اقامت یک شب در یکی از خانه های معروف Trulli معروف منطقه ای در شهر زیبا Alberobello را دوست دارم. یکی از بهترین نمونه هایی از یک آمفی تئاتر رومی در ورونا در شمال ایتالیا یافت شده است. برای بیش از صد سال، شهر از مزایای آکوستیک باور نکردنی در عرصه ی خود استفاده کرده است تا صحنه هایی از نمایش های برجسته ترین اپرای جهان را به نمایش بگذارد. من از یک کنسرت کوتاه از کلاسیک اپرا در لوکا لذت می بردم و دوست دارم بیشتر در مورد ژانر موسیقی که در قرن شانزدهم ایتالیا ایجاد شد، بیشتر بیاموزم. اپرا برای همه ظرفیت ندارد، یعنی ظرفیت آن محدود و 15،000 نفر است.

زندگی در ایتالیا چگونه است؟ برای دریافت جواب این سوال بهتر است که با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده